Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er utålmodig. :wink:

Hvor lang tid pleier det å ta?

Har også hørt at de har begynt å skrive ned riktig sum utenpå pakken. Kan man fortsatt spørre om de vil betale det, eller er det slutt på (har aldri brukt dem før, men har lest om det her på KG)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Først: LF pleier å være superraske, ofte får du pakken i løpet av ca 3 dager.

To: du blander Lookfantastic og Strawberrynet. LF skriver ned verdien, men erstatter ikke mva, og motsatt; SN skriver rett verdi på pakken, men du kan be dem om å erstatte dette i ettertid.

Skrevet
To: du blander Lookfantastic og Strawberrynet. LF skriver ned verdien, men erstatter ikke mva, og motsatt; SN skriver rett verdi på pakken, men du kan be dem om å erstatte dette i ettertid.

Ah, OK.

LF skriver IKKE ned verdien, mener du?

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, jeg mente akkurat det jeg skrev. LF skriver ned verdien! SN gjør det IKKE, men erstatter eventuelle utlegg.

(dette er ikke måten å stå på eksamen på :tunge1:

Skrevet
Nei, jeg mente akkurat det jeg skrev. LF skriver ned verdien! SN gjør det IKKE, men erstatter eventuelle utlegg.

Øh.

Jeg ble forvirra av "men"'et ditt - det virket som om begge hadde fordeler, men da blir det jo dyrt med LF.

Fanken.

Gjest Gjesta
Skrevet

Prisene er jo så lave, og når de alltid setter en verdi på under 200NOK, skjønner jeg ikke hva du syter for?

Skrevet
og når de alltid setter en verdi på under 200NOK,

Men det visste jo ikke jeg. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...