Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det sies jo at alle forhold har en blomst og en gartner, hvilken av de er du?

Jeg må nok si at jeg er gartneren som må bite i meg litt mer enn henne. Og er langt mer tolmodig og tåler mer. Det perfekte forhold har vel kanskje 2 blomster og 2 gartnere, men tror ikke det finnes så alt for mange av de.

Videoannonse
Annonse
Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg er tror jeg er litt av begge deler, vi har en veldig god balanse mellom gi og ta tror jeg.

Skrevet

Tror jeg sier meg enig med Sumobryter. Forholdet vårt har en god balanse, en dag er jeg blomsten og en annen gartneren. Tror vi er to blomster og to gartnere...ihvertfall store deler av tiden :blomst_opp:

Gjest Anonymous
Skrevet
Det sies jo at alle forhold har en blomst og en gartner, hvilken av de er du?

:o

Gjør det? :-?

:ler: hadde ikke hørt den før jeg.. Men god metafor for øvrig. Er ikke selv i noe forhold for øyeblikket, men vil tro jeg - som de fleste andre - både trenger, og er litt av begge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Alle andre sier litt av begge deler, så jeg svarer likegodt blomsten :dagensrose: :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er månen og han er sola. Sammen er vi stjernehimmelen..

Rema1000-reklame, detta :)

Skrevet

I kjærlighetens hage, mener du??! :ler:

Skrevet

I mitt forrige forhold var jeg gartneren som gikk på tå hev og tok ansvar for allt. I mitt neste tror jeg det skal bli fint med en blanding....vanne litt når jeg har overskudd og motsatt. Forøvrig en fin metafor - har ikke hørt den før.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er vel en god blanding..av og til mest gartner, av og til mest blomst. :wink:

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg vet ikke hva jeg er tror jeg er litt av begge deler, vi har en veldig god balanse mellom gi og ta tror jeg.

Samme her ;)

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg er nok mest gartner. Kunne nok ønske meg å være mer blomst til tider.

Må si at han vokser seg stadig mer frodig og vakker under mine grønne, kyndige fingre...

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg er nok mest gartner. Kunne nok ønske meg å være mer blomst til tider.

Må si at han vokser seg stadig mer frodig og vakker under mine grønne, kyndige fingre...

He he, så hjertens enig. Sånn er det her også!

Skrevet

He he, så hjertens enig. Sånn er det her også!

:enig_animasjon:

Skrevet

Hos meg deler vi på hagearbeidet. Når jeg er sliten og stressa, så er jeg blomst, og omvendt. Uansett så er det hyggelig å dyrke kjærligheten sammen :wink:

Skrevet

vi er 2 blomstere og 2 gartnere. Når begge er gartnere blomstrer begge... men av og til visner vi litt, og da må ofte den ene av oss(ikke alltid den samme altså) ta seg sammen og kaste fra seg blomsterrollen for å være garnter og pleie den andre slik at h*n blomster igjen og kan spre glede for seg selv og andre og igjen ta på seg litt gartnervirksomhet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...