Gjest gjesta Skrevet 25. april 2005 #1 Skrevet 25. april 2005 http://www.start.no/quiz/2004/11/26-7666.html Jeg fikk denne.. Ditt liv er en romantisk komedie. "Bridget Jones får sin prins til slutt." Kjæreste-emner dukker stadig opp og gjør hverdagen rosenrød. Stort sett har du hodet i skyene, men noen hindringer og forviklinger blander seg av og til inn. Slik blir jo gleden så ekstra stor når du og din utkårede til slutt får hverandre. ... Har allerede fått min utkårede....
Gjest celine Skrevet 25. april 2005 #4 Skrevet 25. april 2005 Mitt også! Hmmm... fins det andre alternativer, tro...? 8)
~umulia~ Skrevet 25. april 2005 #5 Skrevet 25. april 2005 :o :o :o :o Ditt liv er en hardbarka action-film. Tom Cruise viser spenst og mot i Mission Impossible. Foto: Filmweb Her er det mye andrenalin, høye spark og atletiske oppvisninger. 'Fare' er ditt mellomnavn, og du er alltid klar til nye utfordringer. Kommer det ikke noen reale skurker din vei finnes det nok av andre situasjoner som kan unnslippes med en baklengs salto eller en bitteliten biljakt. Jaha ja, da vet jeg det.
lene24 Skrevet 25. april 2005 #6 Skrevet 25. april 2005 fikk også at livet mitt er en romantisk komedie
Gjest kenneth Skrevet 25. april 2005 #8 Skrevet 25. april 2005 Ditt liv er en knivskarp dokumentar. Michael Moore er stadig ute etter menn med slips. Foto: Filmweb Ingen sak er for liten, ingen motstander for stor. Du retter søkelyset mot urettferdighet og sabler ned autoriteter på din vei. Svaralternativet Noen er ansvarlig, vedkommende skal kjølhales! var for min del testens høydepunkt
Fru Fomle Skrevet 25. april 2005 #10 Skrevet 25. april 2005 :o :o :o :o Ditt liv er en hardbarka action-film. Tom Cruise viser spenst og mot i Mission Impossible. Foto: Filmweb Her er det mye andrenalin, høye spark og atletiske oppvisninger. 'Fare' er ditt mellomnavn, og du er alltid klar til nye utfordringer. Kommer det ikke noen reale skurker din vei finnes det nok av andre situasjoner som kan unnslippes med en baklengs salto eller en bitteliten biljakt. Jaha ja, da vet jeg det. Samme her. 8)
Gjest Spacegirl Skrevet 25. april 2005 #11 Skrevet 25. april 2005 Ditt liv er en knivskarp dokumentar. Ingen sak er for liten, ingen motstander for stor. Du retter søkelyset mot urettferdighet og sabler ned autoriteter på din vei.
Gjest skindeep Skrevet 25. april 2005 #13 Skrevet 25. april 2005 Romantisk komedie! Kjæreste-emner dukker stadig opp og gjør hverdagen rosenrød. Stort sett har du hodet i skyene, men noen hindringer og forviklinger blander seg av og til inn. Slik blir jo gleden så ekstra stor når du og din utkårede til slutt får hverandre.
Gjest Catwoman Skrevet 25. april 2005 #14 Skrevet 25. april 2005 Ditt liv er en real tåreperse. Du ønsker motgang velkommen og pleier sorg og selvmedlidenhet med stor entusiasme. Følelsesspekteret er godt utviklet, empati-muskelen stor, og du tar gjerne andres lidelse inn over deg. Historien kan godt ende lykkelig, men helst med en liten aura av tragedie :o :o ikke helt riktig akkurat....
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #17 Skrevet 25. april 2005 hehehe..mitt liv er en nervepirrende thriller. Muligens jeg hadde et lite snev av paranoia...hehe
Vimsevips Skrevet 25. april 2005 #18 Skrevet 25. april 2005 Ditt liv er en knivskarp dokumentar. Ingen sak er for liten, ingen motstander for stor. Du retter søkelyset mot urettferdighet og sabler ned autoriteter på din vei. Den fikk jeg også
Gjest Gjesten Skrevet 25. april 2005 #19 Skrevet 25. april 2005 Ditt liv er en knivskarp dokumentar... Stemmer jo det...
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #20 Skrevet 25. april 2005 Ditt liv er en knivskarp dokumentar. Ingen sak er for liten, ingen motstander for stor. Du retter søkelyset mot urettferdighet og sabler ned autoriteter på din vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå