Gå til innhold

kunne du vært sammen med en a-seksuell?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

forutsatt at denne personen kunne ha sex med deg for å møte dine seksuelle behov eller lignende?

Anonymkode: 27b8b...96f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

NEI. Og jeg hatt bedt vedkommende ikke gå inn i forhold med noen som helst da andre blir ulykkelig av det. 

Anonymkode: 3814d...c2b

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ønsker ikke å ha sex ned noen som ikke vil ha sex men gjør det likevel.

Anonymkode: 5a103...1e3

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

NEI. Og jeg hatt bedt vedkommende ikke gå inn i forhold med noen som helst da andre blir ulykkelig av det. 

kan du si hva du mener med at andre blir ulykkelig av det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg hadde ikke hatt noe glede av å ha sex med noen som ikke har glede av å ha sex med meg. 

Anonymkode: 19719...49e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Digg å få slippe det maset om sex hele tiden. Ikke engang under renselsen etter fødsel er det fred å få. Men å være i andre enden av skalaen hadde sikkert ikke vært noe bedre. Så klage hadde gjør jeg uansett.

Anonymkode: 2d196...26e

Skrevet

Nei. Dårlig match

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg har lite behov for sex, og synes ofte det er like greit å ordne meg selv de gangene jeg har behov. Så så lenge jeg hadde fått kos, klem og nærhet hadde jeg fint kunnet vært sammen med en aseksuell. 

Anonymkode: d90b3...cd8

• Liker 6
Skrevet

Nei.. jeg synes det kan være for lite hvis det ikke er hver dag til og med. Jeg ville følt meg uattraktiv for mannen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han må ønske sex flere ganger i uka. Kan ikke se for meg et liv uten sex...

Anonymkode: 01d6d...dbf

AnonymBruker
Skrevet

Er nærmest uten seksualitet selv så den delen hadde gått supert. Høres deilig ut.

Problemet er jeg ikke ønsker dele hus og hjem med noen og ikke ønsker nærhet til en av motstatt kjønn( som er min preferanse for den bittelille sexlyst jeg kan grave frem)

Anonymkode: da4b1...6e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om hen gikk inn i et forhold til en annen som er aseksuell? 

Anonymkode: 208aa...4d2

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

forutsatt at denne personen kunne ha sex med deg for å møte dine seksuelle behov eller lignende?

Tror du stiller feil forutsetninger her. Dersom aseksuell betydde ingen sex og lignende forstyrrelser, ville responsen vært overveldende.

Anonymkode: b3fd9...e56

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Anim92 skrev:

Nei.. jeg synes det kan være for lite hvis det ikke er hver dag til og med. Jeg ville følt meg uattraktiv for mannen.

Dårlig selvtilitt? Hvorfor bryr andre seg om hva andre mennesker syns. Det viktigste er jo at man er fornøyd med seg selv. Hva andre mener er jo likegyldig.

Anonymkode: 2e5cd...821

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig selvtilitt? Hvorfor bryr andre seg om hva andre mennesker syns. Det viktigste er jo at man er fornøyd med seg selv. Hva andre mener er jo likegyldig.

Anonymkode: 2e5cd...821

Jeg har ikke dårlig selvtillit på det nei. Men jeg trenger likevel bekreftelse fra kjæresten min. Hvis man får følelsen av at han ikke vil ha deg, hva er vitsen i å være i et forhold da??

Er ikke så redd for hva andre mener ellers. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Anim92 skrev:

Jeg har ikke dårlig selvtillit på det nei. Men jeg trenger likevel bekreftelse fra kjæresten min. Hvis man får følelsen av at han ikke vil ha deg, hva er vitsen i å være i et forhold da??

Er ikke så redd for hva andre mener ellers. 

Skjønner hva du mener, og forstår også godt at det ville vært vanskelig å ikke få tilfredsstilt et sterkt biologisk sexbehov. Men hvis vi ser bort fra det biologiske, og bare ser på bekreftelse: En aseksuell vil jo ikke «ha» noen seksuelt sett. Men hva hvis han ville «ha» deg i den forstand at han elsket deg. Og du visste det.  Ville ikke det ha vært bekreftelse god nok?

Anonymkode: c4388...ca6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. At vedkommende gjør det bare pga plikt er nesten enda verre. Blir nærmest som voldtekt.

Anonymkode: b28d1...f24

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener, og forstår også godt at det ville vært vanskelig å ikke få tilfredsstilt et sterkt biologisk sexbehov. Men hvis vi ser bort fra det biologiske, og bare ser på bekreftelse: En aseksuell vil jo ikke «ha» noen seksuelt sett. Men hva hvis han ville «ha» deg i den forstand at han elsket deg. Og du visste det.  Ville ikke det ha vært bekreftelse god nok?

Jo sånn tenkt ville det kanskje det.

Sett bort fra bekreftelsesdelen tror jeg jeg er for avhengig av sex, til at det hadde vært noe særlig..

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Anim92 skrev:

Jo sånn tenkt ville det kanskje det.

Sett bort fra bekreftelsesdelen tror jeg jeg er for avhengig av sex, til at det hadde vært noe særlig..

Jepp. Det er vel sånn med fleste av oss:)

Skrevet (endret)

Nei, det ville vært totalt uaktuelt. Har faktisk avsluttet et langvarig forhold pga dårlig seksuell kompatibilitet, og avstått fra å ta en "fling" videre pga det samme. 

"Mine behov" er å ha rimelig hyppig sex med en kvinne som har like mye lyst og like mye utbytte av sex som det jeg har, og har evnen til å få orgasmer i fleng. Å ha sex med ei som ikke har lyst må da være det mest meningsløse av alt.

Endret av Resignert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...