AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #1 Skrevet 15. mai 2019 Tenker da type sex/kos og kyssing/klining. Har hørt noen som ikke kysser f.eks. Anonymkode: 199c9...a4e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #2 Skrevet 15. mai 2019 Jaa, eller litt i hvertfall. Gjøre det enklest mulig under ons og ff. Føles unaturlig med før mye klining og kosing. Anonymkode: 3dbac...13c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #3 Skrevet 15. mai 2019 Han jeg er ff med nå er det ikke så ulikt enn med eksen. Holder rundt hverandre hele natta etter sex, kysser, koser og kliner hele tiden. Sexen er like røff, myk og deilig som i et forhold. Så nei, ikke noe ulikt når jeg tenker meg om. Anonymkode: becdc...c92
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #4 Skrevet 15. mai 2019 Jeg slipper meg mye mer løs med FF, pga det ikke noe forhold og forpliktelse. I kjæresteforhold blir nok ting litt annerledes. Så foretrekker FF. Anonymkode: 252e4...2ba 7
Bamseklemmer Skrevet 15. mai 2019 #5 Skrevet 15. mai 2019 Legger lista litt høyere til FF, mere intenst, gjør alltid noe nytt på dem, gjør det de liker best slik at de får den beste opplevelsen. Hvis jeg vil ha dem flere ganger da🤫...da bruker jeg andre metoder😂
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #6 Skrevet 15. mai 2019 Nei, det tenker jeg lite på egentlig. Men ingen menn er like i senga, så noen forskjeller er det jo. Anonymkode: 125f6...7f8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #7 Skrevet 15. mai 2019 Ja, med ons/ff blir det dyrisk, vill, uhemmet sex. Hvis det blandes inn for mye intimitet og kjærlighet (sånn som med kjæresten) blir sexen fort tam. Rett og slett litt ødelagt. Anonymkode: c01dd...84d 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #9 Skrevet 15. mai 2019 Ja! Med ff er det ikke passion, kun sex. Ingen følelser. Det er enkelt. Anonymkode: 18c94...f0c 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #10 Skrevet 15. mai 2019 Ja, for FF har jeg bare i fantasien. Men fra spøk til litt mer alvor, jeg synes det er et litt rart spørsmål. Jeg har aldri hatt helt lik sex med noen partnere. Menn er forskjellige, og kombinasjonen av meg og menn blir derfor forskjellig. Anonymkode: 2fccb...31d 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #11 Skrevet 15. mai 2019 Med FF var det litt hardere (hans stil, han var generelt litt tøff), og mindre klining. Men han var likevel mer opptatt avndet fysiske med sex, på en måte. Flere stillinger osv. Med kjærestener det likevel 1000 ganger bedre, pga det mentale også. Vi elsker, ikke bare har sex. Det er en helt egen eufori/lykke, både psykisk og fysisk (kan nesten ikke forklare det), selv de gangene jeg ikke kommer. Det er noe helt annet med å ha sex med noen du har følelser for. Det er nok sånn det er ment å være også, tenker jeg😊 Anonymkode: 4d10d...e37 2
Apekatten Skrevet 15. mai 2019 #12 Skrevet 15. mai 2019 Jeg har mye bedre sex med kjæreste enn FF. Med kjæresten er jeg tryggere og gjør mye mer som jeg ikke gjør med hvem som helst. Det er også mye mer klining. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #13 Skrevet 15. mai 2019 Nei omtrent det samme. Kyssing er alltid med, men hater kosing Anonymkode: c98d7...f7c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #14 Skrevet 16. mai 2019 Egentlig veldig likt, men med en ff slipper jeg meg løs allerede første gangen (før det har utviklet seg til ff) - det er den kjemien som gjør at jeg våger å slippe meg løs første gang som gjør at jeg vil ha han som ff. Med en kjæreste er det mye nerver de første gangene og jeg bruker lengre tid på å bli trygg. Etterhvert jevner det seg ut og blir veldig likt, men det mentale er bedre med kjæreste. Anonymkode: cbd65...e8a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #15 Skrevet 16. mai 2019 Sex med og uten følelser blir veldig annerledes. Har jeg følelse blir det mye mer kyssing og intimt. Også foretrekker jeg misjonær. Trenger ikke gjøre så mye, fordi bare det å være nær er så intens og godt i seg selv. Sex uten følelser blir litt mere rått og hardt. Men etter å ha hatt sex med følelser, gir det andre meg svært lite, lenger. Anonymkode: 0337a...c8c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #16 Skrevet 16. mai 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, med ons/ff blir det dyrisk, vill, uhemmet sex. Hvis det blandes inn for mye intimitet og kjærlighet (sånn som med kjæresten) blir sexen fort tam. Rett og slett litt ødelagt. Anonymkode: c01dd...84d Så du foretrekker å ha sex med FF/ONS i stedet for med kjæresten? Hvorfor har du kjæreste da, bortsett fra det rent praktiske (økonomi, barn, hus...). Det bør vel være mulig å fortelle samboer/kjæreste hvordan du vil ha sengekosen, så kanskje du klarer deg med han/henne. Tror ikke h*n er tankeleser 😉 Anonymkode: fd481...9bc
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #17 Skrevet 16. mai 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du foretrekker å ha sex med FF/ONS i stedet for med kjæresten? Hvorfor har du kjæreste da, bortsett fra det rent praktiske (økonomi, barn, hus...). Det bør vel være mulig å fortelle samboer/kjæreste hvordan du vil ha sengekosen, så kanskje du klarer deg med han/henne. Tror ikke h*n er tankeleser 😉 Anonymkode: fd481...9bc Du tar altså kjærlighet helt ut av regnestykket! Wow. Anonymkode: cbd65...e8a 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #18 Skrevet 16. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tar altså kjærlighet helt ut av regnestykket! Wow. Anonymkode: cbd65...e8a Er ikke kjærlighet og sex nært knyttet til hverandre da? Men hvis dere er komfortable med at du har best sex utenfor ekteskapet/samlivet og at sexen med kjæresten nesten er bortkastet så skal ikke jeg blande meg inn. Ser nå at det ikke var du som skrev innlegget, men samme det 😉 Dersom jeg hadde fått vite at sexen jeg har med samboer er dritdårlig så hadde nok ikke forholdet vart så lenge uansett hvor mye hun hadde hevdet at hun elsket meg. Men la oss ikke lage noen lang diskusjon av dette og skilles som venner. Anonymkode: fd481...9bc
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #19 Skrevet 16. mai 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tar altså kjærlighet helt ut av regnestykket! Wow. Anonymkode: cbd65...e8a Kjæreste er for kjærlighet. Sex er dyrisk drift. Vanskelig å kombinere for min del. Det betyr ikke at jeg ikke har glede av initimitet med kjæresten, men det fungerer på en annen og mindre kroppslig måte. Anonymkode: c01dd...84d 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #20 Skrevet 16. mai 2019 Alle mennesker er jo forskjellige, og jeg utvikler ulik dynamikk med dem, og de individuelle forskjellene er mye større enn man kan generalisere over på den måten. Jeg er litt sjenert av meg, så jeg er alltid litt reservert i starten, foretrekker at motparten er aktiv/dominant, og så kommer jeg mer på banen når vi blir bedre kjent. Også er det jo noen som innbyr raskere til seksuell tillit enn andre, men det kommer mest an på hvor lite dømmende de fremstår. For meg har sex og romantisk kjærlighet lite med hverandre å gjøre, og de kan godt opptre uavhengig av hverandre. Anonymkode: e65a2...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå