Theo Skrevet 25. april 2005 #1 Skrevet 25. april 2005 Noen som har gode forslag? Jeg sitter omtrent konstant og leser til eksamen om dagen, men det er fortsatt ganske varmt og godt om kvelden - og jeg skulle gjerne gjort noe annet enn å gå hjem og legge meg ... Kino er ikke helt tingen - det er en vinteraktivitet. Noen andre forslag, bortsett fra trening?
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #2 Skrevet 25. april 2005 Sitte og slarve med venner ute. i park eller på en uteservering. Bare gå rundt og høre på musikk. Ta en ekstra omvei hjem fra skolen, og få noen nye inntrykk av byen.
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #3 Skrevet 25. april 2005 Hva skjedde med trening ? Jeg har tatt fram sykkelen nå, og det føles DEILIG!
Gjest gjesta Skrevet 25. april 2005 #4 Skrevet 25. april 2005 cafe, spise ved sjøen, gå tur, shoppe..
Theo Skrevet 25. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2005 Takk for forslag! Hva skjedde med trening ? Ingenting, men det vet jeg fra før at er et godt alternativ. Treningslysten skyter fart om våren - bortsett fra innetrening, da - det er ikke akkurat det mest fristende ...
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #6 Skrevet 25. april 2005 Takk for forslag! Ingenting, men det vet jeg fra før at er et godt alternativ. Treningslysten skyter fart om våren - bortsett fra innetrening, da - det er ikke akkurat det mest fristende ... Nå er det jo sesong for å jogge ute, eventuelt sykle (morsommere). Her begynner også den årlige treningssenterfobien å melde seg
Theo Skrevet 25. april 2005 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2005 Nå er det jo sesong for å jogge ute, eventuelt sykle (morsommere). Her begynner også den årlige treningssenterfobien å melde seg Å jogge ute er helt ypperlig, jeg har virkelig blitt gira. Skulle gjerne syklet også, men jeg må først skaffe meg sykkel - noe jeg dessverre ikke har råd til akkurat nå. Men, det frister!
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #8 Skrevet 25. april 2005 Å jogge ute er helt ypperlig, jeg har virkelig blitt gira. Skulle gjerne syklet også, men jeg må først skaffe meg sykkel - noe jeg dessverre ikke har råd til akkurat nå. Men, det frister! Sykkel synes jeg du burde skaffe deg! A til B på null , nix - og ellers er det bare deilig å cruze litt rundt, sant :-) Liker du å være ute, og samtidig vil trene så må jo jogging være ypperlig for deg PennyLane
Theo Skrevet 25. april 2005 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2005 Liker du å være ute, og samtidig vil trene så må jo jogging være ypperlig for deg PennyLane Ja, men det driver jeg allerede med, det var derfor jeg lurte på ting utenom trening.
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #10 Skrevet 25. april 2005 Ja, men det driver jeg allerede med, det var derfor jeg lurte på ting utenom trening. Alene, eller sammen med venner?
Theo Skrevet 25. april 2005 Forfatter #11 Skrevet 25. april 2005 Alene, eller sammen med venner? Gjerne sammen med venner - men også alene.
Krølltoppen Skrevet 25. april 2005 #12 Skrevet 25. april 2005 Gå tur, sette seg på en parkbenk og glane på alle de lekre mannfolkene! Invitere venner til terningspill i en park kanskje? :-)
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #13 Skrevet 25. april 2005 Gjerne sammen med venner - men også alene. Ja takk! Begge deler Vet ikke jeg ass.. Det er jo alltid noe å finne på. Er jeg alene liker jeg å bare luske rundt å titte. Se på mennesker, vindus-shoppe, gå i paken å sparke stener.. Dersom det er 'deg', så kunne du kansje kjøpt deg et skateboard du kunne skli rundt på :-) Jeg har ikke skatet på år og dag, men hver gang jeg ser en fjortiss gli forbi - så våkner villdyret i meg, og jeg får lyst til å stjele det fra ham/henne Rollerblades er supert synes jeg Disse tingene kan man jo gjøre med venner også om de og du har lyst? Ellers har man jo Vitenskapskafeen i Hegdehaugsveien http://www.vitenskapskafeen.no/ siste tor. hver mnd. Supert å glede seg til en gang i mnd det også Men? Hva er det du liker å gjøre da PennyLane? Oppdatering: Jo! Hvordan kunne jeg glemme det? Du kunne kansje invistert i et kamera dersom du ikke har det, og brukt litt tid på å gå rundt og ta bilder? Jeg synes det er litt gøy å ta bilder, og gjør det selv noen ganger Trenger ikke være så dyrt heller.
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #14 Skrevet 25. april 2005 Sitte ute og lese en bok, tusle rundt i byen, ved stranden eller i en park, cafe med venner, bli poetisk og skrive vårdikt, trene eller bare slappe av. Mulighetene er mange. Fine våren! 8)
Gjest Pamella - ikke innlogget Skrevet 25. april 2005 #15 Skrevet 25. april 2005 Kjøp en pose med marshmellows eller lag pinnebrød. Eller ta med annen grillmat du liker. ta med engangsgrill og gode venner eller en god bok og sett deg ved et svaberg ved sjøen og kos deg! Eller ta med en venn eller fler på kortspill ute i det fri. Et par te-lys og et pledd og kanskje en flaske vin på deling er genialt! Pam
Gjest seroxata Skrevet 26. april 2005 #16 Skrevet 26. april 2005 gå og mate ender med venninner eller noe:) finnes ikke bedre avveksling på en herlig vårkveld
Gjest Spacegirl Skrevet 26. april 2005 #17 Skrevet 26. april 2005 Grille i hagen? Det gjorde jeg seinest i går kveld sammen med noen veninner og det var kjempekoselig
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 26. april 2005 #18 Skrevet 26. april 2005 Dra til ett vann, og bare se.. :o Shoppe ny vår-garderobe :-) Ta bilder i byen eller av en god venn. Kanskje av en blomst eller av en gammel mann. Av byggninger, og av naturen. Kanskje i grått hvitt og forstörr de opp. Heng de på veggen og bli glad resten av året... Ta en öl på kvelden med venner, sitt lenge under en varmeparasoll og dröm om ferien. Ta en sigg! Sol deg ett par ganger i solarium, smör deg inn i b.u.s, bli fin og brun. Jeg lover - man kjenner seg vel av det.
Theo Skrevet 26. april 2005 Forfatter #19 Skrevet 26. april 2005 Tusen takk for mange gode tips! :D Kvelden endte opp hos en kompis, men jeg skal bruke flere av tipsene seinere, en annen gang når kreativiteten setter seg fast.
Gjest synseren Skrevet 26. april 2005 #20 Skrevet 26. april 2005 Henger meg på de som foreslår sykling. Det er så fint å sykle nå om våren og se naturen våkne til liv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå