AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #1 Skrevet 15. mai 2019 Hadde sex med en ny mann forrige uke. Jeg synes vi hadde det veldig fint og jeg kunne gjerne ønsket meg han som fast fuckbuddy. Jeg spurte noen dager senere om det var mulighet for det. Han ga et utydelig svar. Hva får menn til å svare nei til et slikt tilbud? Han sa sexen var veldig bra. I tillegg følte begge at vi hadde veldig(!!) god kjemi. etter det utydelige svaret skrev han at vi får prøve en spesifikk stilling neste gang. Betyr dette at han er åpen for ny gang? Det er en stund siden jeg hadde sex sist og merker at det er avhengighetsskapende. Vil gjerne ha masse sex nå. Jeg vet han er veldig opptatt om dagen med arbeidstider som ikke ligner grisen. Kanskje det også er en grunn til at han ikke kontakter meg. Jeg føler at ballen nå er i hans hender, og jeg venter til han tar kontakt med meg. Er det greit? Ellers hadde jeg bomba han med meldinger i hytt og pine og det vil jeg jo selvsagt ikke. Merk: jeg legger virkelig ikke mye inn i det her. Jeg vil bare ha han for sex, det var veldig deilig. Vi er begge ferske ut av forhold og er klare på at vi ikke vil noe mer. Så sånn sett er det helt greit for meg at vi ikke snakkes så mye i hverdagen. Jeg dagdrømmer om sex med han konstant nå, og det er litt ødeleggende i eksamensperioden å ikke kunne fokusere fordi jeg er kåt 24/7 hihi Anonymkode: 4e7e2...809
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #2 Skrevet 15. mai 2019 Antar at han ser på ff som noe forpliktende og at det han i bunn og grunn sa nei til er 1. å bare ligge med deg og 2. å føle seg forpliktet til å ligge med deg regelmessig og ikke bare når han føler for det. Du var nok ikke et once-in-a-lifetime ligg for han, men utover det tror jeg ikke at du trenger å være engstelig for at han ikke digga deg og kan tenke seg noen runder til. Anonymkode: c55a7...563 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #3 Skrevet 15. mai 2019 Han har sikkert flere han holder på med samtidig, og er ikke ofte man vil gå inn i noe forpliktende ff forhold. Anonymkode: 76365...6d6 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #4 Skrevet 15. mai 2019 Kanskje han ikke trives å ha deg som knulleVENN, men bare som et knull. Anonymkode: d92d3...be8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #5 Skrevet 15. mai 2019 Jeg pleier å takke nei hvis jeg frykter personen kan utvikle følelser. Det er et sirkus vi begge helst vil unngå. Anonymkode: 7e73a...3e1 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #6 Skrevet 15. mai 2019 Selv om mange menn er ukritiske i valg av sexpartner, gjelder det ikke alle. Iallfall ikke når det er snakk om noe mer enn et ONS. Anonymkode: ff141...78b 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #7 Skrevet 15. mai 2019 Jeg skjønner at du er ny på markedet, men det er altså skikkelig sært å prøve å avtale en fast ff-ting, spesielt etter ett ligg. Disse tingene pleier vanligvis å utvikle seg av seg selv. Man ligger en gang, og så insjer man på en gang eller tre til, og dersom begge fortsatt ønsker det etter at nyhetens interesse har lagt seg begynner man å treffes på en eller annen intervall som passer begge, og man kan diskutere å eventuelt droppe kondomer med hverandre, annen prevensjon, testrutiner osv. Det at du hopper bukk over dette viser at du ikke skjønner spillereglene, og er en risko i forhold til å ha for høye forventninger, følelser osv. Anonymkode: 598b1...724 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #8 Skrevet 15. mai 2019 Ts her. vi er bekjente og var ikke et ons (ikke hjem fra byen liksom). Han tilbød meg å overnatte, men jeg dro. Jeg ønsker ingen forpliktelser, bare at jeg kan ringe han når jeg er kåt og det samme kan han. Han har ikke hatt noen andre etter bruddet er ikke typen til å ha fler heller. Men selvfølgelig kan det hende etterhvert, noe som er greit for meg. Som sagt er jeg ikke interessert i følelser eller likendene, bare en fast jeg kan kontakte da jeg selv ikke er typen til å finne tilfeldige menn på byen. takk for svar!:) Anonymkode: 4e7e2...809 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #9 Skrevet 15. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her. vi er bekjente og var ikke et ons (ikke hjem fra byen liksom). Han tilbød meg å overnatte, men jeg dro. Jeg ønsker ingen forpliktelser, bare at jeg kan ringe han når jeg er kåt og det samme kan han. Han har ikke hatt noen andre etter bruddet er ikke typen til å ha fler heller. Men selvfølgelig kan det hende etterhvert, noe som er greit for meg. Som sagt er jeg ikke interessert i følelser eller likendene, bare en fast jeg kan kontakte da jeg selv ikke er typen til å finne tilfeldige menn på byen. takk for svar!:) Anonymkode: 4e7e2...809 Som en her oppe påpekte så er FF noe som utvikler seg over tid. Å spørre om det er ikke helt "normalt" Anonymkode: 7e73a...3e1 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #10 Skrevet 15. mai 2019 Ts her igjen: jeg spurte ikke om et fuckfriend forhold sånn sett. Jeg spurte om det var mulighet for å få det til igjen. Jeg forstår at det er vanskelig for dere å svare på spørsmålene jeg har rundt han, men jeg setter pris på alle svar dere har! Anonymkode: 4e7e2...809
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #11 Skrevet 15. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her igjen: jeg spurte ikke om et fuckfriend forhold sånn sett. Jeg spurte om det var mulighet for å få det til igjen. Jeg forstår at det er vanskelig for dere å svare på spørsmålene jeg har rundt han, men jeg setter pris på alle svar dere har! Anonymkode: 4e7e2...809 Tja, mulig han tar kontakt igjen. Nå vet han ihvertfall hvor du står Anonymkode: 7e73a...3e1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #12 Skrevet 15. mai 2019 Jeg har vært vag flere ganger på tilbud jeg har fått fra kvinner. Årsaken er vel ganske selvforklarende, det de har opplevd som bra sex har jeg bare opplevd som OK sex. I tillegg så handler det om lukt, smak, det visuelle med mer. Hvis alle disse faktorene bare er "så--som--så"... så har jeg rett og slett ikke vært gira nok til å legge en innsats i det. Har et tilbud om et treff i morgen lunsj med ei ung kvinne på 24, hun kan sakene sine, hun har veldig bra kropp, hun ivrer etter å bli tatt hardt hånd om, og hun er med på alt. En hver manns drøm ikke sant? Men så snudde alt seg, det har kommet frem at hun har et par diagnoser, og jeg holder meg konsekvent unna kvinner med diagnoser. Før jeg aner ordet av det, så mister hun fatningen, tar kontakt med samboer, lager et sirkus som tuller til resten av 2019. Så hva som er årsaken til at denne fuckfrienden din ikke er så gira, vel det kan være tusen grunner. Hilsen mann 40 og noe Anonymkode: 5f7ea...1e0 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #13 Skrevet 15. mai 2019 Han er ikke så gira. Som nevnt over, knallbra sex for deg var ok sex for ham, eller han kjente ikke den store tiltrekningen. Eller han vil ikke ha fast sexpartner nå, selv om det er uforpliktende. Han er nylig ut av forhold, da er det naturlig å bare ville ligge med noen forskjellige jenter. Eller en kombinasjon av begge. Anonymkode: 565c1...9b0 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #14 Skrevet 15. mai 2019 Sex med FF er bare så vidt litt mer digg en å runke. Skal derfor veldig mye til for å takke ja, spør du meg. Eneste som kunne fått meg til å vurdere det er om hun er naboen min, kan komme på veldig kort varsel, og drar hjem igjen så fort vi er ferdige. Hennes orgasme må også være helt uviktig. Også må hun være grisedeilig da, selvsagt. Sex er rett og slett for mye stress og drama, og det tar alt for lang tid. På egen hånd tar jeg det unna på 5-10 minutter, og mer enn det har jeg ikke lyst på. Sex i forhold er selvsagt noe helt annet. Anonymkode: e11f6...ac7 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #15 Skrevet 15. mai 2019 Tipper han har en annen fuckbuddy, og har henne som førstevalg Anonymkode: ce631...6c8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #16 Skrevet 15. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. vi er bekjente og var ikke et ons (ikke hjem fra byen liksom). Han tilbød meg å overnatte, men jeg dro. Jeg ønsker ingen forpliktelser, bare at jeg kan ringe han når jeg er kåt og det samme kan han. Han har ikke hatt noen andre etter bruddet er ikke typen til å ha fler heller. Men selvfølgelig kan det hende etterhvert, noe som er greit for meg. Som sagt er jeg ikke interessert i følelser eller likendene, bare en fast jeg kan kontakte da jeg selv ikke er typen til å finne tilfeldige menn på byen. takk for svar!:) Anonymkode: 4e7e2...809 Hvordan vet du at han ikke har hatt andre? Anonymkode: ce631...6c8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #17 Skrevet 15. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at han ikke har hatt andre? Anonymkode: ce631...6c8 Hvorfor er det relevant? Anonymkode: 7e73a...3e1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #18 Skrevet 15. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde sex med en ny mann forrige uke. Jeg synes vi hadde det veldig fint og jeg kunne gjerne ønsket meg han som fast fuckbuddy. Jeg spurte noen dager senere om det var mulighet for det. Han ga et utydelig svar. Hva får menn til å svare nei til et slikt tilbud? Han sa sexen var veldig bra. I tillegg følte begge at vi hadde veldig(!!) god kjemi. etter det utydelige svaret skrev han at vi får prøve en spesifikk stilling neste gang. Betyr dette at han er åpen for ny gang? Det er en stund siden jeg hadde sex sist og merker at det er avhengighetsskapende. Vil gjerne ha masse sex nå. Jeg vet han er veldig opptatt om dagen med arbeidstider som ikke ligner grisen. Kanskje det også er en grunn til at han ikke kontakter meg. Jeg føler at ballen nå er i hans hender, og jeg venter til han tar kontakt med meg. Er det greit? Ellers hadde jeg bomba han med meldinger i hytt og pine og det vil jeg jo selvsagt ikke. Merk: jeg legger virkelig ikke mye inn i det her. Jeg vil bare ha han for sex, det var veldig deilig. Vi er begge ferske ut av forhold og er klare på at vi ikke vil noe mer. Så sånn sett er det helt greit for meg at vi ikke snakkes så mye i hverdagen. Jeg dagdrømmer om sex med han konstant nå, og det er litt ødeleggende i eksamensperioden å ikke kunne fokusere fordi jeg er kåt 24/7 hihi Anonymkode: 4e7e2...809 Hadde han vært keen, så hadde han nok respondert tydelig på din forespørsel. Sier som de andre her, ikke sikkert han synes sexen var like bra som du synes. I tillegg har du, som andre påpeker, ikke fulgt spillereglene når det gjelder ff. Kanskje det er turn- off at du spør rett ut? Siden han nylig har gått ut av forhold, kan det være at han fortsatt har følelser for eksen. Eller at han ønsker å ligge med andre, ikke binde seg til en person. Det kan også være at han allerede har en ff, som han vil ha mer enn han vil ha deg.. Anonymkode: ce631...6c8 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #19 Skrevet 15. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det relevant? Anonymkode: 7e73a...3e1 Kan jo være han har hatt/ har andre, uten at TS vet noe om det, og dermed er han ikke interessert. Anonymkode: ce631...6c8
Tøytigern Skrevet 15. mai 2019 #20 Skrevet 15. mai 2019 Det pleier å utvikle seg til et ff-forhold over tid. Det virker som du er for mye på og spør om sex igjen, ganske rett etter at dere har hatt sex. Så opplever han det som litt for intenst og trekker seg tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå