Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt å kjøre å hente venner når de skal besøke deg, eller forvente at de tar bussen ? om de må ta 2 busser for den slags skyld....

Er du frekk når du ikke kjører dem helt hjem men heller til ett busstopp om dere har vært på besøk hos andre?

Hva er dumsnill og hva er en selvfølge ? 

Anonymkode: 9d586...9b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forventer at folk kommer seg hit selv, med mindre det er spesielle årsaker til at det ønskes skyss. 
Er det langt å gå fra kollektiv, er det mye å bære på, eller at det ikke går kollektiv så kjører/henter jeg. Er det fordi jeg trenger en tjeneste som flyttehjelp eller skru sammen møbler eller noe slikt, så henter/kjører jeg også. 

Anonymkode: 1e886...51d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer venner med tog så hadde jeg hentet på stasjonen. Det er 3 kjedelige kilometer å gå derfra. Jeg henter de ikke hjemme hos dem. 

Nå jeg fikk lappen og bodde i byen så var det endel venner som tenkte at siden jeg hadde bil så kunne jeg kjøre dem hjem fra byen når de hadde vært ute, og kjøre dem til og fra meg om de kom på besøk. Men det er bare frekt. At jeg har bil betyr ikke at jeg ønsker å bruke mye tid på å være taxi. Trenger de bil så kan de jo skaffe det selv. 

Anonymkode: fc564...3e0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...