AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #1 Skrevet 15. mai 2019 Hentet barnet mitt på fredagen, lå i vognen og sov. Lå flere barn der å sov, og når jeg tok opp barnet mitt så var ikke barnet forsvarlig sikret. Barnet hadde selene over skuldrene, men dette var ikke satt fast i noe. Hentet en ansatt, som ikke kunne forstå det og sa hun hadde satt barnet fast og tok ingen selvkritikk overhodet, men mente jeg må ha kneppet det opp uten å ha tenkt over det. Jeg er helt 100% at barnet ikke var sikret. Tror ikke jeg noen gang har vært så sint før i bhg noen gang. I etterkant har jeg tenkt på om dette er noe i barnehagen burde ha skrevet avviksrapport på? Anonymkode: cff5f...46d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #2 Skrevet 15. mai 2019 Du kan kontakte fau og gjøre de oppmerksom på det, slik at hvis flere foreldre merke det samme så kan dere opprette en sak? Eller evt. Snakke med styrer, men styreren kan lette vifte det bort som en bagatell. Anonymkode: 761b1...5b7 1
Ulrikke Skrevet 15. mai 2019 #3 Skrevet 15. mai 2019 Jeg jobber i barnehage, og vi spenner ikke fast barna. Jfr ulykken i Bergen hvor et barn hang fast i selen. Selene ligger sånn at barna ikke kommer til dem. Vi har tilsyn med dem hele tiden sånn at de ikke skal kunne gå på hodet ut av vogna. Vet ikke hvordan selve sovesituasjonen i deres bhg er, men jeg ville vært skeptisk til at selene bare var lagt over, ja. Da er det lettere å sette seg fast. Hos oss er det som sagt ingen seler tilgjengelig, men barna sover aldri alene.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #4 Skrevet 15. mai 2019 Hos oss sover mange barn usikret.. Tryggere enn mange av selene de kommer med iallfall. Vi har sovevakt da, så det er helt trygt.. Anonymkode: dc212...017
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå