Gå til innhold

Blir jeg mindre kåt i kveld om jeg fingrer nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pleier dere å bli det? Blir dere mindre våte(kvinner)?

Anonymkode: 3792b...af4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

varierer

Anonymkode: de83a...6b5

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, for et spørsmål. Hvordan skal NOEN ANDRE kunne vite hvordan din sexlyst er? Er du lysten en dag, kan du jo ha lyst til å komme flere ganger og være like kåt hver gang. Andre synes det er nok med èn gang pr dag. Det varierer så veldig fra person til person, at spørsmålet ditt er like lett å besvare som:

Hvor langt er et tau?

Anonymkode: bb97f...859

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, for et spørsmål. Hvordan skal NOEN ANDRE kunne vite hvordan din sexlyst er? Er du lysten en dag, kan du jo ha lyst til å komme flere ganger og være like kåt hver gang. Andre synes det er nok med èn gang pr dag. Det varierer så veldig fra person til person, at spørsmålet ditt er like lett å besvare som:

Hvor langt er et tau?

Anonymkode: bb97f...859

Hvis du leser innlegget så er spørsmålet vendt til andres erfaringer med dette

Anonymkode: 3792b...af4

AnonymBruker
Skrevet

TS, 

hadde jeg visst hvordan det ville vært for deg så kunne jeg svar. Generelt, hvis du er i slutten av tenårene, og begynnelsen av tyve årene så har det ingenting å si.

Er du derimot i slutten av nittiårene, og begynnelsen av hundreårene så vil jeg tro du kommer til å få noen utfordringer.. 

Alt i mellom tenårene og dødsårene, er vel svaret varierer veldig, både fra person til person, men og hvor stor sexlyst du har denne dagen, eller uken... 

Anonymkode: 20c35...438

• Liker 3
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Så mye rare svar på et spørsmål? 

Jeg blir ofte kåtere utover dagen om jeg onanerer på morgen. Når mannen min reiser før meg, så sier Jan ofte til meg at jeg får ta en runde, så det blir ekstra het på kvelden 😅 men venninna mu er helt motsatt. Hun trives best når hun har ventet flere dager før hun tar det ut. Er nok veldig opp til hver og en 🙂

Anonymkode: 65c72...259

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...