Gå til innhold

Kan hun reagere om jeg sier nei til sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I forholdet er det så og si jeg som gjør alt under hele samleiet, hun avslutter med å ri meg da det er eneste måten jeg kommer på. Om ikke må jeg pule på hun i en time. 
Kan hun da reagere negativt om jeg sier nei til sex om jeg er sliten en kveld? :)

Anonymkode: 82052...74b

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Det kan hun, men du har dine grenser. Du må bestemme deg for hvor viktig det er for deg.

Skrevet

Alle har vel lov til å være slitne og ikke ønske sex en gang i blant!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

En ekte mann gir dama si det hun vil ha.

Anonymkode: 681bc...0be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I forholdet er det så og si jeg som gjør alt under hele samleiet, hun avslutter med å ri meg da det er eneste måten jeg kommer på. Om ikke må jeg pule på hun i en time. 
Kan hun da reagere negativt om jeg sier nei til sex om jeg er sliten en kveld? :)

Selvfølgelig kan hun det, men det betyr ikke at du skal bry deg. Du må sette grenser

Anonymkode: 127c4...8c8

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ekte mann gir dama si det hun vil ha.

Anonymkode: 681bc...0be

Nei, en ekte mann (eller menneske generelt) finner en god balansegang slik at begge blir mest mulig fornøyde. 

• Liker 9
Skrevet

Kan reagere?

Hun kommer til å reagere. Negativt. Kjempenegativt. Om du så har hatt gjennomsnitt 3 timer søvn i døgnet siste uke, du ikke har hatt tid å sitte ned hele dagen, klokka er ett på natta og du skal opp før klokka fem for å rekke et fly klokka sju, så har du bare med å stille opp og gi henne det hun vil ha og prestere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss vil jeg tippe at hun sier nei én av 15 ganger og det samme gjør jeg.

Forskjellen er at 9 av 10 ganger er det jeg som "spør".

Egentlig så "spør" og "svarer" vi ikke, mer sånn at den ene gjør litt fremstøt og får man ikke respons så gir man seg med det.

Anonymkode: 2c5c2...cb0

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, draug 75 skrev:

Kan reagere?

Hun kommer til å reagere. Negativt. Kjempenegativt. Om du så har hatt gjennomsnitt 3 timer søvn i døgnet siste uke, du ikke har hatt tid å sitte ned hele dagen, klokka er ett på natta og du skal opp før klokka fem for å rekke et fly klokka sju, så har du bare med å stille opp og gi henne det hun vil ha og prestere.

Tror du egentlig bare får lite fitte, derfor den tankegangen der. 

hilsen Ts 

• Liker 1
Skrevet
På 16.5.2019 den 10.37, AnonymBruker skrev:

Tror du egentlig bare får lite fitte, derfor den tankegangen der. 

hilsen Ts 

Nei jeg får alt for mye.

Skrevet

Du kan risikere å få kastet vaser og sko etter deg og du blir nødt til å evakuere.

Skrevet

Ethvert voksent menneske må tåle et nei. 

• Liker 1
Skrevet

Du bestemmer selv om du eller ikke. Et nei er et nei.

Skrevet
På 15.5.2019 den 14.40, AnonymBruker skrev:

For det første så puler man ikke PÅ noen.  I den grad man puler, så er det MED noen.

Si nei du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...