Gå til innhold

Når skal en bruke body? Og er det fortsatt noen som bruker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kal en bruke body? Og er det fortsatt noen som bruker det? Fortell når du brukte din sist?

b.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åh, nå skulle jeg svare at body er glimrende for at ikke bleia skal sige ned og ta med seg buksa på veien, men bare glem det. Feil underforum.

Min betrakning er vel bare aktuell for "Graviditet og Spedbarn" og eventuelt "Geriatri og Inkontinens".

Endret av Hactar
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hactar skrev:

Åh, nå skulle jeg svare at body er glimrende for at ikke bleia skal sige ned og ta med seg buksa på veien, men bare glem det. Feil underforum.

Min betrakning er vel bare aktuell for "Graviditet og Spedbarn" og eventuelt "Geriatri og Inkontinens".

Men du hadde jo litt rett da....:fnise:

Anonymkode: a92e2...7be

Skrevet

Har også noen sånne som ser ut som vanlige topper. Bruker de sammen med blyantskjørt stort sett. Vanlig topper/bluser oppi blyantskjørt gir ofte en synlig kant. 

Sånne som den i HI er vel mest for å pynte seg i senga? Har aldri hatt sånn, men ser i alle fall for meg at det er ganske upraktisk med body som undertøy, sånn for oss som ikke bruker bleie...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte sånne bodyer før i tiden, da jeg var ung og sexy 😛 Men det var forferdelig upraktisk. Måtte stå der og stappe fingrene opp i skrevet for å åpne kneppingen i skrittet, og så når man var ferdig, var det tilbake igjen med fingrene på trusedelen i skrittet for å lukke den. Føltes så plundrete hver gang man bare skulle tisse. 

Faset dem ut etterhvert. Kunne ikke tenke meg body i dag.

Anonymkode: 92168...25f

• 3 år senere...
Skrevet

Har min første body, som er pen. Usikker om jeg tør og bruke den uten noe over 🤭

• Hjerte 1
Skrevet

Kjekt å bruke under kjoler osv så du slipper å stappe overdelen ned i strømpebuksa osv.

Anonymkode: c5254...30f

Skrevet

Jeg synes body er genialt. Truse og topp i et. 

Det å gå med overdel som skal ned i buksen er håpløst. Det bare siger opp og legger seg som en pose på magen. Body sitter på plass. Sliter også med at strømpebuksa bare siger ned. Bodyen har jeg over og holder den på plass, slik at jeg slipper å sagge med strømpebuksa og må rette på den hele dagen. Med body får den ikke gått noe plass. 

TJC13458_03

22217556-1-white?$n_480w$&wid=476&fit=co

11924710-1-white?$n_640w$&wid=513&fit=co

51ZSi5eAKvL._AC_UX342_.jpg

aac879af4e7b63b41e7d2fe3b58a8aae3950bf03

Anonymkode: bbc5a...f6e

Skrevet

Æsj så innmari upraktisk med knepping i underlivet og uhygienisk 😳🤮

Anonymkode: 77ff4...aa2

Skrevet

åååh,jeg hadde mange slike. Er vel.... 25 år siden sist. Brukte det en del i alderen 17-27, mener å huske det var litt in da, kan ikke si jeg har sett det i butikkene i det siste.

Anonymkode: f5550...93f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...