AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #1 Skrevet 15. mai 2019 "Dere menn, liker dere..." "Hei menn, hvordan bør jeg..." "Kan noen menn fortelle meg hvorfor..." Snakker om samlivsdelen av forumet. Var bruker her inne inntil for fire år siden og før var det desidert mest vanlig at tråder henvendte seg (implisitt) til andre kvinner. Nå er det utrolig mange som henvender seg eksplisitt til menn. Altså, for det første: Hva er det folk tror? At hvis de får ett eller fire svar fra menn om hvor vidt bunad er sexy, så har de et fasitsvar og kan gå ut på 17. mai med god selvtillit? For det andre: Er bekreftelse fra menn så himla viktig? Går det ikke an å leve et liv uten å hele tiden kalibrere klesstil, oppførsel og seksualitet utfra hva en generalisert "mann" liker? For det tredje: Er det ikke litt rart å bruke Kvinneguiden til å få menns perspektiv på ting? Utblåsning fra én som kjeder seg her inne og egentlig bare vil ha flere tråder å bidra i selv 😅 Anonymkode: 61be4...567 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #2 Skrevet 15. mai 2019 Lat som du er mann. Anonymkode: 722f2...605 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #3 Skrevet 15. mai 2019 De har tatt over hele kvinneguiden 😒 Anonymkode: 4abec...426 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #4 Skrevet 15. mai 2019 Jeg syns det er herlig med flere menn her. Å diskutere med damer er som å diskutere med unger. Stakkars mannfolk som må holde ut med damer. Tenk å gifte seg med ei dame! Glad jeg slipper det! Anonymkode: 3ed44...33e 3
Kuppelure Skrevet 15. mai 2019 #5 Skrevet 15. mai 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Dere menn, liker dere..." "Hei menn, hvordan bør jeg..." "Kan noen menn fortelle meg hvorfor..." Snakker om samlivsdelen av forumet. Var bruker her inne inntil for fire år siden og før var det desidert mest vanlig at tråder henvendte seg (implisitt) til andre kvinner. Nå er det utrolig mange som henvender seg eksplisitt til menn. Altså, for det første: Hva er det folk tror? At hvis de får ett eller fire svar fra menn om hvor vidt bunad er sexy, så har de et fasitsvar og kan gå ut på 17. mai med god selvtillit? For det andre: Er bekreftelse fra menn så himla viktig? Går det ikke an å leve et liv uten å hele tiden kalibrere klesstil, oppførsel og seksualitet utfra hva en generalisert "mann" liker? For det tredje: Er det ikke litt rart å bruke Kvinneguiden til å få menns perspektiv på ting? Utblåsning fra én som kjeder seg her inne og egentlig bare vil ha flere tråder å bidra i selv 😅 Anonymkode: 61be4...567 Tåpelige kvinnfolk som er ute etter bekreftelse. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #6 Skrevet 15. mai 2019 Menn trekker hit fordi det er kvinner her og fordi kvinner på et anonymt forum røper ting de ikke får høre ellers. Og vise versa. Jeg har for min del ingenting i mot det. Anonymkode: 1ad0d...463 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #7 Skrevet 15. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Lat som du er mann. Anonymkode: 722f2...605 Jeg skulle til å si det samme Anonymkode: 52a72...f06
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #8 Skrevet 15. mai 2019 Og når man tenker på en del trollete oppførsel her inne og at de fleste internett-troll er mannlige narsissister, så er vel deres input ikke så interessant uansett. https://www.scarymommy.com/study-reveals-internet-trolls-most-likely-to-be-narcissistic-men-women-say-no-kidding/ Anonymkode: 3e225...7b7
Gjest hind Skrevet 15. mai 2019 #9 Skrevet 15. mai 2019 Helt enig, ts. Jeg overser glatt "dere menn" og svarer på det jeg vil. Det må de bare tåle. De er kanskje veldig unge og uerfarne siden mannen er slik en gåte for dem? Jeg skjønner ikke at det går an å være så usikker som en del av disse damene er. Kan ikke huske at jeg var sånn da jeg var fjortis engang.
herzeleid Skrevet 15. mai 2019 #10 Skrevet 15. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: For det tredje: Er det ikke litt rart å bruke Kvinneguiden til å få menns perspektiv på ting? Anonymkode: 61be4...567 Forumet er vell for kvinner som trenger å bli guidet, og flertallet av disse liker menn. Dermed ikke unaturlig å ønske råd fra menn. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #11 Skrevet 17. mai 2019 På 15.5.2019 den 20.10, hind skrev: Helt enig, ts. Jeg overser glatt "dere menn" og svarer på det jeg vil. Det må de bare tåle. De er kanskje veldig unge og uerfarne siden mannen er slik en gåte for dem? Jeg skjønner ikke at det går an å være så usikker som en del av disse damene er. Kan ikke huske at jeg var sånn da jeg var fjortis engang. Du har jo kjempet deg til topps i en mannsdominert verden og er høyt på strå:-) Anonymkode: 722f2...605
herzeleid Skrevet 17. mai 2019 #12 Skrevet 17. mai 2019 På 15.5.2019 den 20.10, hind skrev: Helt enig, ts. Jeg overser glatt "dere menn" og svarer på det jeg vil. Det må de bare tåle. De er kanskje veldig unge og uerfarne siden mannen er slik en gåte for dem? Jeg skjønner ikke at det går an å være så usikker som en del av disse damene er. Kan ikke huske at jeg var sånn da jeg var fjortis engang. Hvorfor det egentlig? Hva er poenget med å pushe dine råd på folk som ikke er interessert i hva du mener?
stan Skrevet 1. juni 2019 #13 Skrevet 1. juni 2019 På 15.5.2019 den 20.10, herzeleid skrev: Forumet er vell for kvinner som trenger å bli guidet, og flertallet av disse liker menn. Dermed ikke unaturlig å ønske råd fra menn. Jeg trodde det var en guide for menn som ville bli bedre kjent med med kvinner. Litt som en fjellguide ikke leder fjell omkring, men leder folk omkring i fjellet. Det trodde jeg, og så har jeg ikke kommet meg videre 😀
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #14 Skrevet 1. juni 2019 En ting er i alle fall sikkert - det er ikke menn som er de som er mest fokusert på kjønn. Anonymkode: b11dd...4cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå