Gå til innhold

Synes dere menn at kvinner i bunad er sexy? Vil dere ligge meg noen i bunad?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer:)

Anonymkode: 194f1...aeb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øhm, nei. Jeg synes at bunad er fin, men ikke noe som gjør meg kåt. 

Anonymkode: f3809...9cc

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Dersom blikket forteller at det er en mulighet for å få slippe til, så kan bunaden være like sexy som mye annet (innholdet er det samme, og alltid like fristende:tongue:).

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det synes jeg er skikkelig sexy. Men det gjelder ikke bare bunad, men stort sett alle konservative og feminine nasjonaldrakter fra overalt i verden.

Anonymkode: c848a...f0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker veldig godt kvinner i bunad. Gleder meg alltid til 17. mai

Anonymkode: 37b8c...2e3

Skrevet

Njaaaa, budnaden må helt av om det skal bli action. Om man løfter stakken over dama når hun er bøyd forover vil det sikkert virke som om man har sex med en haug med klær..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke den er spesielt sexy, men tanken om å sex i den er litt pirrende. Husker jeg prøvde på eksen, men hun ville ikke. Da blir jeg så klart enda mer gira på det antar jeg. 

Anonymkode: 1982a...250

AnonymBruker
Skrevet

Bunad er ekstremt feminint og drit-sexy!

Jeg er en svært liberal person, men tror det er det litt konservative, tekkelige ved det som pirrer sånn.. Og så får jeg ikke lyst bare på sånn ons-sex når jeg ser damer i bunad. Jeg får sånn forplantnings-pule-sexlyst. .... :sjenert: Bare å holde disiplin på pikken så det ikke skjer noe ireversibelt. :ler:

Anonymkode: c97ce...93b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med damer i bunad får jeg en følelse av vestlandsbudejer som er glad i å lage mat. Ikke særlig sexy nei😅

Anonymkode: 7f770...f1d

AnonymBruker
Skrevet

Ja kvinner i bunad er sexy!

Anonymkode: 7bbe1...636

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner sexy, men bunad er usexy. Jeg vil gjerne ligge med kvinner, men UTEN bunad please!

Anonymkode: 863d4...1c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn i bunad er skamdeilig! Ikke alle bunader er like flotte men generelt sett er herrebunadene virkelig flotte og sexy syns jeg

Anonymkode: dbf63...89e

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke bunad i seg selv er sexy, men ja jeg kan fint ha sex med ei dame i bunad.

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn i bunad er skamdeilig! Ikke alle bunader er like flotte men generelt sett er herrebunadene virkelig flotte og sexy syns jeg

Anonymkode: dbf63...89e

Ha ha, delte meninger om det. For meg, er bunad på menn en fryktelig blanding av feminint og bondsk (og med et lite anstrøk av nasjonalsosialistisk estetikk).

AnonymBruker
Skrevet

Bunad kan være fint, men er absolutt ingenting sexy ved det. Det eneste jeg kan komme på er at et rom med bunadskledde damer fremhever den ene dama som tør å skille seg ut og gå i kjole. 

Det er min mening..

Anonymkode: 26fce...ae3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bunad kan være fint, men er absolutt ingenting sexy ved det. Det eneste jeg kan komme på er at et rom med bunadskledde damer fremhever den ene dama som tør å skille seg ut og gå i kjole. 

Det er min mening..

Anonymkode: 26fce...ae3

Godt sagt!

Skrevet
På 16.5.2019 den 16.45, AnonymBruker skrev:

Ha ha, delte meninger om det. For meg, er bunad på menn en fryktelig blanding av feminint og bondsk (og med et lite anstrøk av nasjonalsosialistisk estetikk).

For å si som Einar Førde: det er bare to typer menn som går i bunad : homser og nazister. 

PS: jeg er ikke enig med salige Einar, men han hadde en evne til å formulere seg jeg savner. 

AnonymBruker
Skrevet

Visst jeg visste at det var ei deilig å truseløs dame under. Skulle gjerne brettet opp stakken og tatt henne hardt og ømt bakfra.

Anonymkode: eff5d...bef

• Liker 2
Skrevet

Haha.
Jeg vet ikke om bunadsfetish er utbredt.

Men det er faktisk slik at bunad er svært flatterende for en god del kvinner.

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
På 15.5.2019 den 11.17, AnonymBruker skrev:

Bunader er den norske nasjonaldrakten og forbindes ikkje med kåthet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...