AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #1 Skrevet 15. mai 2019 Heii, jeg har vært den som trodde mye håp var ute for naturlig graviditet da jeg ble diagnosert med PCO. Jeg hadde ifølge gynekologen ikke eggløsning, syklusene mine var helt på jordet. Kunne få mensen hver 3 mnd. Gynekologen sa at jeg muligens måtte forberede meg på at jeg trengte hjelp når jeg planla å bli gravid. Der og da visste jeg lite så jeg tok det tyngre, men det er nok fortsatt uhyggelig å måtte igjennom masse «kun» for å bli gravid. Jeg bestemte meg for å slutte på prevensjon og heller tenke at hvis det skjer før vi har «planlagt» så får det bare være, og samboer var enig. Nå nylig fant jeg ut at jeg var gravid?!!! 🥳 Det var mye tidligere enn forventa, men det går helt fint. Jeg håper det holder seg der. Jeg ville egentlig bare si det, at jeg klarte å bli gravid på egenhånd «helt ut av det blå» med tanke på PCO, og at det kan skje! Sier ikke at man skal sitte å vente på det, men tenkte at det for noen var et lite håp i seg selv da ☺️ Kroppen er en kompleks ting 😅 Anonymkode: 337ad...600
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #2 Skrevet 15. mai 2019 Jeg tok ihvertfall mye trøst i folk som skrev de hadde PCO og som klarte å bli gravid på egenhånd ❤️ Ts Anonymkode: 337ad...600
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #3 Skrevet 15. mai 2019 Jeg vil bare takke deg. Jeg har pcos og har fått en lignende beskjed som du. Jeg og mannen skal starte prøving om en liten stund og jeg fant mye trøst i tråden din! Tusen takk! Anonymkode: 5878d...ede
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #4 Skrevet 15. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bare takke deg. Jeg har pcos og har fått en lignende beskjed som du. Jeg og mannen skal starte prøving om en liten stund og jeg fant mye trøst i tråden din! Tusen takk! Anonymkode: 5878d...ede Lykke til ❤️❤️🌹🌹 Anonymkode: 337ad...600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå