Sokkar Skrevet 15. mai 2019 #1 Skrevet 15. mai 2019 Brud, brudgom, barn, forlovere? Hva skal den kvinnelige forloveren isåfall ha? Hun er ikke brudepike 😊
Anim92 Skrevet 15. mai 2019 #2 Skrevet 15. mai 2019 Handler vel litt om hva man liker og ønsker Brud = blomsterbukettBrudgom og mannlig forlover = blomst i brystlomma/festet på brystet (kan sløyfes, men da er det et litt tydligere skille på alle dresskledde menn gjennom kvelden)Brudepiker = liten bukett. Et alternativ er jo feks en kurv med roseblader som strøs ut før bruden i midtgangen. Da blir det litt mye med bukett i tillegg. Evt bare ha bukett til bildene.Kvinnelig forlover= liten bukett/ingenting. Når jeg var forlover hadde vi jentene en liten bukett brudeslør med en sløyfe rundt. Det var kun brudesvenner (gutter altså) som kom med ringer, så ingen bukett til brudepiker. Hadde det vært brudepiker kan det jo hende bruden ville prioritert blomster kun til brudepiker, ikke forlover(e). 2
Sokkar Skrevet 15. mai 2019 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2019 Min forlover skal ikke være brudepike, "kun" forlover 😊 Men føler hun også fortjener en blomst. Samtidig skal hun jo få frisørtime, så hun blir jo pyntet likevel 😊
Belima Skrevet 15. mai 2019 #4 Skrevet 15. mai 2019 Er det slutt på at brudens far har knapphullsblomst når han følger datteren opp til alteret? 2
Ulven Skrevet 15. mai 2019 #5 Skrevet 15. mai 2019 Brud, brudgom, mannens forlover, og begge fedrene er jeg vant til. Har man brudepiker har de en liten bukett. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #7 Skrevet 21. mai 2019 Her hadde mannen, mannens forlover, våre fedre og våre brødre blomst. Anonymkode: e0b3c...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå