lillesky Skrevet 25. april 2005 #1 Del Skrevet 25. april 2005 Når man skal sole seg, hva er best: baden baden (hvilestol) eller solseng? Så Jysk hadde noen fine billige av begge slag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 25. april 2005 #2 Del Skrevet 25. april 2005 Tar ikke Baden baden veldig stor plass? Tenk på hvilken lagring du har mulighet til. Begge er vel gode og sole seg i, men baden baden er absolutt stiligst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 25. april 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 25. april 2005 Tror baden baden er litt pop nå? Har ikke sett så mange av dem til salgs før. Tenkte at det kanskje er kjekt å slippe å ligge helt ned. Man kan vel ta opp føttene og legge seg litt bakover i baden baden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 26. april 2005 #4 Del Skrevet 26. april 2005 Når man skal sole seg, hva er best: baden baden (hvilestol) eller solseng? Så Jysk hadde noen fine billige av begge slag. hva er baden baden?? Jeg har tittet i katalogen til jysk men fant ingen.... Men solseng liker jeg best når jeg skal sole meg iallefall! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. april 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 26. april 2005 Hvilestol kaller de den i Jysk-katalogen. Øverst på side 9. Hvilken av de ville du valgt? Den til høyre er kanskje penest (San Marino)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå