AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #1 Skrevet 15. mai 2019 Hadde en SA for ca. 6 uker siden. Fullførte hjemmeabort for 5 uker siden. Har blødd jevnt hele veien, men avtok for noen dager siden. Tenkte det endelig var over.. For to dager siden våknet jeg av blod i senga, ganske kraftig blødning. Men så stoppet det. I ettermiddag skjedde det igjen, plutselig blødning. Tenkte jeg endelig fikk mensen, og tok i en stor tampong (brukt bind frem til idag). Men det rant rett gjennom tampongen etter 30min. Dusjet og tok i en ny tampong, la meg på sofaen, og etter 1t fosset det bare ut.. Løp til badet, og jeg tissa rent blod, og har nå måtte vaske hele badet kl.2 på natta🙄 Det står i papirene fra sykehuset at man kan forvente å få tilbake mensen etter 4-6 uker, og at den kan være "litt kraftigere enn vanlig", men dette er jo ekstremt. Har flere opplevd dette? Burde jeg ringe sykehuset i morgen tidlig? Anonymkode: 2bac3...12f
LynxLynx Skrevet 15. mai 2019 #2 Skrevet 15. mai 2019 Har du fått beskjed om å ta en graviditetstest fire uker etter aborten? Var den i så fall negativ? Ville kontaktet fastlege /eventuelt sykehuset i morgen, mulig det kan være rester igjen.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #3 Skrevet 15. mai 2019 6 timer siden, LynxLynx skrev: Har du fått beskjed om å ta en graviditetstest fire uker etter aborten? Var den i så fall negativ? Ville kontaktet fastlege /eventuelt sykehuset i morgen, mulig det kan være rester igjen. Ja, den var negativ. Men føler at det fortsatt kommer små rester ut, i slimete form, ikke bare rent blod. Anonymkode: 2bac3...12f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #4 Skrevet 15. mai 2019 Jeg har til vanlig ganske kraftig mens, men etter aborten så tok det helt av. Men du kan fint ringe sykehuset og høre. Kan være noen rester igjen.. Anonymkode: 0a96d...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå