Gå til innhold

Strømpebukse til kjole på 17.mai...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gå i en nydelig gul kjole på nasjonaldagen, rekker litt over knærne... men hva gjør jeg med strømpebukse til gul kjole? 

Har ikke fått så mye sol på bena foreløpig så føler ikke for å gå uten...

Sort går ikke til gul sommerkjole, pg hudfarget strømpebukse er vel no no...??

Anonymkode: 7c592...181

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da går du for sun tan. De får du i de fleste dagligvare forretninger, men hos Lindex er det flere nyanser å velge i. Brukte selv en som heter Caramel fra Wolford i helga til antrekket, og den passa perfekt😊 Det er kun motepolitiet her inne som ikke liker farger som egentlig matcher antrekk. 

Anonymkode: 2a7aa...c98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går helt fint an å gå med en hudfarget strøpebukse (nude, tan, natural osv), nå må folk kutte ut at de ikke vil bruke det fordi en eller annen blogger har sagt at det er ut. Jeg var i selskap i helgen der alle kvinnene brukte kjole/skjørt, og de som ikke brukte svart strømpebukse hadde en eller annen form for hudfarget. Går helt fint. Men vi er ikke fjortiser da, så vi lar oss ikke diktere av motebloggverden. 

Anonymkode: 38344...983

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går helt fint an å gå med en hudfarget strøpebukse (nude, tan, natural osv), nå må folk kutte ut at de ikke vil bruke det fordi en eller annen blogger har sagt at det er ut. Jeg var i selskap i helgen der alle kvinnene brukte kjole/skjørt, og de som ikke brukte svart strømpebukse hadde en eller annen form for hudfarget. Går helt fint. Men vi er ikke fjortiser da, så vi lar oss ikke diktere av motebloggverden. 

Anonymkode: 38344...983

Det er jo dere som gjør nettopp det når bare legger som ikke er solbrune ikke er greit. 

TS, jeg synes du skal vise de fine leggene dine. Det er ingenting galt med å være hvit i huden, og spesielt ikke i mai. 

Anonymkode: 77b3e...f14

AnonymBruker
Skrevet

Syns det går helt fint med både svart (tynn) og nude strømpebukse

Anonymkode: 561de...df5

AnonymBruker
Skrevet

Ta på litt selvbruning kvelden før? 

Anonymkode: 167e2...98f

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da går du for sun tan. De får du i de fleste dagligvare forretninger, men hos Lindex er det flere nyanser å velge i. Brukte selv en som heter Caramel fra Wolford i helga til antrekket, og den passa perfekt😊 Det er kun motepolitiet her inne som ikke liker farger som egentlig matcher antrekk. 

Anonymkode: 2a7aa...c98

Ja det er så fint med solbrune legger og vinterbleke armer, bryst, ansikt..

Ville heller gått for selvbruning, finnes mange gode der ute som ikke er oransje og som legger seg fint på huden. Så får man en solbrun kropp, ikke bare legger.

Anonymkode: ddfbc...c82

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser kjolen ut? 😄 Hørtes fiin ut!

Anonymkode: 4261b...503

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stiller meg bak hun som sier at det er lov å ha hvite legger i mai. Vi bor i Norge, hvordan skulle du fått farge på naturlig vis?

Anonymkode: f628c...d1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...