Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, for når jeg googler "droopy eyes after botox" er bildene alt for ekstreme, det er bare en ørliten forskjell, ser at huden på øyelokkene har blitt litt mer hengende, ser mest ut som jeg gjør når jeg akkurat har våknet, litt mer hoven, bare at det ikke hjelper å ta kaldt vann i ansiktet. Tok dette mot migrene hos nevrolog, og bryr meg selvsagt mest om effekten og helsa, men merker at det plager meg litt å se annerledes ut likevel. Googlet litt, og det blir nevnt reseptbelagte øyedråper, noen som vet noe om dette? Eller går dette over? Håper jo helst det. Nytter vel ikke å be nevrologen sette stikkene annerledes neste gang, da jeg tviler på at de bryr seg om sånt? Bare litt kjedelig å ikke føle seg freshere. Det er som sagt ikke ekstremt, men jeg ser mindre våken ut til tross for at brynene har fått seg et løft.

Anonymkode: 1829e...2ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig bivirkning når du tar migrene--botox hos nevrolog. De kjører full dose uansett om du trenger det eller ikke. Bedre å ta privat. Det er dyrt, men da justerer de iallefall dosen så du ikke får mer enn det du behøver for akkurat din migrene.

Anonymkode: 1c62c...0ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...