AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #1 Skrevet 14. mai 2019 Knapt en uke siden jeg fødte, satte meg på en ekstrem hardt sofa på kafé og kjente at noe gikk ifra hverandre det nede, som om en kapp gikk opp. Får ikke forklart det så godt, tok en titt nedentil men jeg skjønner jo helt ærlig ikke hvordan stingene egentlig skal se ut heller.... Hjelp!! hva bør jeg gjøre nå? Anonymkode: 9bdcc...e31
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #2 Skrevet 14. mai 2019 Løsnede» skulle det stå 🥴 Anonymkode: 9bdcc...e31
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 Når det gjaldt meg fikk jeg time hos legen (bad om time hos en kvinnelig) og bad om at de tok en titt på tilstanden der nede. De brydde seg ikke om at jeg fortsatt blødde og jeg slapp å være unødig bekymret. Vil anbefale deg det samme. Anonymkode: e02bc...cc1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #4 Skrevet 15. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Når det gjaldt meg fikk jeg time hos legen (bad om time hos en kvinnelig) og bad om at de tok en titt på tilstanden der nede. De brydde seg ikke om at jeg fortsatt blødde og jeg slapp å være unødig bekymret. Vil anbefale deg det samme. Anonymkode: e02bc...cc1 Man kan også ta direkte kontakt med barsel der man fødte, de har ansvaret for deg og baby 2 uker etter fødsel. Be de sjekke stingene. Anonymkode: f7ba8...c00
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #5 Skrevet 15. mai 2019 Kontakt barsel eller lege da vel. Ikke KG.... Anonymkode: 2f6cc...e37
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #6 Skrevet 15. mai 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Når det gjaldt meg fikk jeg time hos legen (bad om time hos en kvinnelig) og bad om at de tok en titt på tilstanden der nede. De brydde seg ikke om at jeg fortsatt blødde og jeg slapp å være unødig bekymret. Vil anbefale deg det samme. Anonymkode: e02bc...cc1 Takk for tips, hadde vist rett i mistanken så noe hadde løsnet der nede 😕 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kontakt barsel eller lege da vel. Ikke KG.... Anonymkode: 2f6cc...e37 Spør på kg for å få litt info om erfaring på hvordan andre skjønte at sting revnet sånn at det ikke ble en bomtur til barsel Anonymkode: 9bdcc...e31
Nerine_ Skrevet 15. mai 2019 #7 Skrevet 15. mai 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kontakt barsel eller lege da vel. Ikke KG.... Anonymkode: 2f6cc...e37 Da kan de legge ned KG, for alt kan finnes ut på andre måter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå