AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #1 Skrevet 14. mai 2019 Hei! Snart 17.mai! Skal ha på bunad med tilhørende hvit bunadsskjorte. Tenkte å ta en runde selvbruning for å se litt fresh ut, men er veldig redd for at den skal farge av på bunadsskjorta mi. Har unngått å bruke hvite klær tidligere når jeg har brukt selvbruning. Noen som har erfaring med selvbruning og bunadsskjorte? Noen tips å gi? Selvbruningen er av merket minetan. Anonymkode: a7c7a...f1b
Gjest Hundedama Skrevet 14. mai 2019 #2 Skrevet 14. mai 2019 Bruk heller pudder pp halsen, det er lett å tørke av med våtservietter
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 1 minutt siden, Hundedama skrev: Bruk heller pudder pp halsen, det er lett å tørke av med våtservietter Tror jeg er mer skeptisk til at pudder smitter av enn selvbruning. TS Anonymkode: a7c7a...f1b 1
Gjest Hundedama Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror jeg er mer skeptisk til at pudder smitter av enn selvbruning. TS Anonymkode: a7c7a...f1b Åok, men pudder er lett å få bort
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 1 minutt siden, Hundedama skrev: Åok, men pudder er lett å få bort Helt sant, i forhold til selvbruning. Men jeg håpte å slippe å få flekker i det hele tatt. Dessuten så kan jeg ikke ta pudder på hendene.. TS Anonymkode: a7c7a...f1b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #6 Skrevet 14. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt sant, i forhold til selvbruning. Men jeg håpte å slippe å få flekker i det hele tatt. Dessuten så kan jeg ikke ta pudder på hendene.. TS Anonymkode: a7c7a...f1b Hva med å gjøre ferdig selvbruningen dagen før, og rense ansiktet godt før du tar på deg bunaden? Anonymkode: 6d8a1...81c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #7 Skrevet 14. mai 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å gjøre ferdig selvbruningen dagen før, og rense ansiktet godt før du tar på deg bunaden? Anonymkode: 6d8a1...81c Var det jeg hadde tenkt, men vil gjerne høre andre sine erfaringer før jeg begir meg ut på noe som potensielt kan ødelegge bunadsskjorta mi ☺️ Heller bleik enn å misfarge skjorta! TS Anonymkode: a7c7a...f1b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #8 Skrevet 14. mai 2019 Jeg mener jeg har brukt selvbruning før og d har gått fint. Cosmica. Men ta på soste påføring i morgen. En i dag og en i morgen hvis det er gradvis bruning. Anonymkode: 43988...b7f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #9 Skrevet 14. mai 2019 Jeg ville ikke tatt sjansen på selvbruning og bunadskjorte! Anonymkode: daf51...460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå