Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2005 #1 Del Skrevet 25. april 2005 Holder nå på å liste vår nyoppussede leilighet, men blir ikke helt enig om fargen på gulvlistene i gangen. Vi har hvite taklister og dørlister i hele leiligheten. Alle rom (med unntak av gangen og badet) har eikegulv, så der skal vi ha gulvlister av eik. Men - hva slags lister skal vi ha i gangen? Der har vi koksgrå fliser. (veggene har lys tapet med en farge som er litt vanskelig å beskrive. Minner litt om fargen Latte, men litt mørkere). Skal vi fortsette med eikelister her også, eller skal vi gå for hvite? Eller kanskje noen har en annen god ide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 25. april 2005 #2 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg ville gått for hvite. Enkelt er penest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. april 2005 #3 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg ville gått for hvite. Enkelt er penest. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 25. april 2005 #4 Del Skrevet 25. april 2005 Skjønner jeg deg riktig hvis jeg forstår at gangen da eventuelt blir det eneste rommet som ikke har eikelister? I så fall ville jeg hatt eikelister der også....så det blir en helthet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #5 Del Skrevet 26. april 2005 Ja, gangen blir isåfall det eneste rommet uten eikelister. Er derfor jeg har stusset litt. Isolert sett synes vel jeg også at hvite lister hadde vært finest, men når det er like eikelister i alle andre rom kan det kanskje se litt rart ut å ha en annen type list i gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 26. april 2005 #6 Del Skrevet 26. april 2005 Ja, gangen blir isåfall det eneste rommet uten eikelister. Er derfor jeg har stusset litt. Isolert sett synes vel jeg også at hvite lister hadde vært finest, men når det er like eikelister i alle andre rom kan det kanskje se litt rart ut å ha en annen type list i gangen. Helt enig med deg. Huset må "henge" sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #7 Del Skrevet 26. april 2005 Takk takk. Stoler på deg wixx, du har nå så mye fornuftig å komme med når det gjelder oppussing. Så da blir det vel eikelister i gangen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 26. april 2005 #8 Del Skrevet 26. april 2005 Takk takk. Stoler på deg wixx, du har nå så mye fornuftig å komme med når det gjelder oppussing. Så da blir det vel eikelister i gangen også Takk, men det har jo litt med smak og behag å gjøre også. Det jeg synes er veldig viktig, er å se huset som en helhet. Omtrent som et lappeteppe i harmoni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå