smil Skrevet 7. mars 2002 #1 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei. Så "Et vakkert sinn" ("A beautiful mind"), for noen dager siden. Jeg likte filmen kjempegodt, den hadde liksom alt. Det er også delvis en sann film. Handler om en virkelig person,John Nash, men enkelte hendelser var ikke akkurat som i virkeligheten. Anbefaler den på det sterkeste! Klem fra Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2002 #2 Del Skrevet 7. mars 2002 Takk for d,tror jeg vil følge din anbefaling,selv vil jeg anbefale:De fortapte barns by.En fransk film,men la ikke d skremme dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 7. mars 2002 #3 Del Skrevet 7. mars 2002 Hva slags sjanger er "Et vakkert sinn"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #4 Del Skrevet 18. mars 2002 A Beautiful Mind var bare kjempebra Den har jeg anbefalt til absolutt alle jeg kjenner. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missie Skrevet 19. mars 2002 #5 Del Skrevet 19. mars 2002 Så "Et vakkert sinn" i går og er helt enig - en svært god fin med fabelaktige skuespillere - løp avgårde og se den. En stor filmopplevelse - håper den får noen Oscars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 20. mars 2002 #6 Del Skrevet 20. mars 2002 Creo: Den er litt sånn "biopic", dvs en nesten biografisk film. "Basert på en sann historie", om en matematiker som er lynende skarp, får diagnosen schizofreni (tror jeg), men kjemper seg tilbake til et "normalt" liv. I hvertfall etter det jeg har hørt / lest om filmen. catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå