Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært prøvere i snart to år. I februar ble jeg gravid (med prøverør) men hadde en missed abortion i uke 13.

Jeg var overlykkelig over å være gravid, og er helt knust nå. Vi er i behandling i det offentlige, og må nok vente til over sommeren for neste forsøk.

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget.. Men noen som har noen tips når det tar lengre tid enn man så for seg? Jeg har vært så oppslukt i å få barn, og nå er jeg bare sliten og lei.

Anonymkode: 5930b...c85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler skikkelig med deg.❤️ Ble også gravid med prøverør for 2 gang men hadde en MA uke 10, følte verden gikk i knus da det ble oppdaget. Aldri følt meg så trist og tom før. Men tiden leger virkelig sår, 5 mnd senere (som kan høres ut som en evighet) hadde vi nytt forsøk og jeg er nå gravid på nytt. Er bare i uke 8 enda så er livredd for å oppleve det igjen. Men foreløpig har jeg glemt all smerte fra sist og gleder meg over nytt svangerskap. 

Vi bestilte oss en sydentur og koste oss skikkelig i mellomtiden, brukte tiden med venner og oppussing av huset - og vipps så var det tid for et nytt forsøk. Det skal sies at kroppen min brukte veldig lang tid på å komme seg til hektene igjen, derfor så lang tid mellom forsøkene. ikke sikkert det skjer deg. Masse lykke til videre & varm klem til deg❤️

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært prøvere i snart to år. I februar ble jeg gravid (med prøverør) men hadde en missed abortion i uke 13.

Jeg var overlykkelig over å være gravid, og er helt knust nå. Vi er i behandling i det offentlige, og må nok vente til over sommeren for neste forsøk.

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget.. Men noen som har noen tips når det tar lengre tid enn man så for seg? Jeg har vært så oppslukt i å få barn, og nå er jeg bare sliten og lei.

Anonymkode: 5930b...c85

Jeg er i ganske lik situasjon som deg. Prøvd i 1,5 år og blitt gravid en gang. Dessverre mistet jeg også.. Så nå er vi også i gang med prøverør og synes dette er en vanskelig prosess. 

Keg har dessverre ikke så mange gode tips til deg , men jeg forstår så altfor godt hvordan du føler deg nå! For min del hjalp det å være på jobb og få tankene over på noe annet i 7,5 timer. Men jeg er sliten, frustrerte, lei og har bare lyst til å reise langt vekk fra alt og alle. 

Anonymkode: 79255...942

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...