AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #1 Skrevet 14. mai 2019 Jeg så nettopp en videosnutt med en mannlig artist, alder ca 25-35 år gammel. Han er norsk og har brunt hår og ganske intenst blikk, så snakker han som om han kommer fra Nord-Norge et sted. Videosnutten var om internett og mobiltelefoner på 90-tallet, litt stand up-aktig, hvor han omtaler nevnte i artige ordelag. Uheldigvis fikk jeg ikke sett videoen ferdig, og kan ikke finne den igjen heller! (Den lå på Facebook) Skulle veldig gjerne ha sett den ferdig, så derfor lurte jeg på om det er noen kloke sjeler her inne, som tilfeldigvis vet hva dette er og kan tipse om hvordan jeg kan finne tilbake til videoen :)) Anonymkode: 0d53a...36c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #3 Skrevet 16. mai 2019 Han som heter Osnes til etternavn? Anonymkode: e6a03...6b0
NordicViking Skrevet 17. mai 2019 #5 Skrevet 17. mai 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Han som heter Osnes til etternavn? Anonymkode: e6a03...6b0 Erlend Osnes? https://no.wikipedia.org/wiki/Erlend_Osnes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå