Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #1 Del Skrevet 25. april 2005 Har en diskusjon gående her hjemme! Hva er finest hvite lister eller ubehandlet furu-lister, til furu panel tak. Veggfargen er vanilje. Håper noen vil hjelpe oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #2 Del Skrevet 25. april 2005 jeg ville ha malt listene i samme farge som veggene. velger dere furulister,tror jeg at takhøyden vil virke lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 25. april 2005 #3 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg ville hatt taklistene i samme farge som taket. Syns det blir ryddigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 25. april 2005 #4 Del Skrevet 25. april 2005 Det "heter" seg at taklister er en forlengelse av taket, og derfor skal behandles likt som taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. april 2005 #5 Del Skrevet 27. april 2005 loop skrev: Jeg ville hatt taklistene i samme farge som taket. Syns det blir ryddigere. Me too.... Litt off-topic: Vil du ha det "høyere under taket" kan du alltids male takpanelet og listene hvite... Det er flott.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 27. april 2005 #6 Del Skrevet 27. april 2005 Cr@sh skrev: Me too.... Litt off-topic: Vil du ha det "høyere under taket" kan du alltids male takpanelet og listene hvite... Det er flott.... Helt enig med deg. Jeg har malt alt av paneltak her hvitt, men det er jo litt smak og behag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå