Gå til innhold

Kika Weddings og Belle Amie brudesalong i Bergen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært der og vil dele sine erfaringer?

Anonymkode: 56015...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd med belle amie ☺️ kika fikk jeg aldri svar fra 😊

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sokkar skrev:

Veldig fornøyd med belle amie ☺️ kika fikk jeg aldri svar fra 😊

Har litt dårlig erfaring med Kika jeg også🤔. Tenker på å kontakte Belle Amie nå, men har hørt at det er fryktelig dyrt og stort kjøpepress..Er det sånn at de kontaktet deg etter prøvetiden om du ikke hadde kjøpt noe?

ts

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med belle amie. Jeg skulle ha en helt enkel litt finere selskapskjole når jeg skulle gifte meg. Bestilte tid og jammen fant jeg ikke drømmekjolen min! Heeeelt annerledes enn det jeg trodde og den var så langt i fra en enkel selskapskjole som det kunne blitt😅 Ble en fantastisk opplevelse!! Følte meg som den prinsessa! 

Anonymkode: e8fb0...1cf

Skrevet

Hei, jeg har vært i begge salongene. 

Belle Amie: Svarte kjapt, og fikk bestilt time. Hyggelige folk. Var rett og slett utvalget som ikke var noe for meg. Var usikker på hvilken type kjole jeg ville ha, men fikk mye av den samme fasongen slik at jeg ikke fikk sett hvordan andre brudekjoler var på kroppen min. De hadde ikke salg av undertøy, noe jeg savnet. Av kjolene jeg prøvde fikk jeg beskjed om at de hadde skrevet ned hvilke kjoler/merker jeg hadde prøvd, slik at jeg kunne komme tilbake. 

Kika Weddings: Brukte lang tid på å svare (som er et kjempe minus), men var så verdt det når jeg først tok turen.  Prøvde en hel haug med forskjellige kjoler, med korsett (stor forskjell: med og uten undertøy). Fikk kjempe gode råd, og ærlige tilbakemeldinger. Hun tok også bilder av meg, som hun i ettertid sendte på mail med pris og merke. Kjente ikke på noe kjøpepress her. Vil absolutt anbefale Kika Weddings.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har litt dårlig erfaring med Kika jeg også🤔. Tenker på å kontakte Belle Amie nå, men har hørt at det er fryktelig dyrt og stort kjøpepress..Er det sånn at de kontaktet deg etter prøvetiden om du ikke hadde kjøpt noe?

ts

Nå kjøpte jeg en kjole der da, så det gjorde dei ikke. 

Har lest at en følte seg presset til å kjøpe en kjole over budsjett. Men dei kan faktisk ikke tvinge noen til å kjøpe en kjole dei ikke har råd til. Mitt budsjett var stort nok til å se på de dyreste kjolene, men dei sa seg enig i at den litt rimeligere passet meg bedre enn den som kostet 5000kr mer.

Dei prøvde med underskjørt til kjolen, men konkluderte med at det ikke gikk til min kjole. 

Jeg har kjøpt pynt og tilbehør andre plasser. Likevel ba dei meg ta det med til tilpasningstimen, så jeg kunne få se meg med alt sammen før den store dagen ❤️

Så jeg følte virkelig ingen press overhode 😊 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, allenavnertatt skrev:

Hei, jeg har vært i begge salongene. 

Belle Amie: Svarte kjapt, og fikk bestilt time. Hyggelige folk. Var rett og slett utvalget som ikke var noe for meg. Var usikker på hvilken type kjole jeg ville ha, men fikk mye av den samme fasongen slik at jeg ikke fikk sett hvordan andre brudekjoler var på kroppen min. De hadde ikke salg av undertøy, noe jeg savnet. Av kjolene jeg prøvde fikk jeg beskjed om at de hadde skrevet ned hvilke kjoler/merker jeg hadde prøvd, slik at jeg kunne komme tilbake. 

Kika Weddings: Brukte lang tid på å svare (som er et kjempe minus), men var så verdt det når jeg først tok turen.  Prøvde en hel haug med forskjellige kjoler, med korsett (stor forskjell: med og uten undertøy). Fikk kjempe gode råd, og ærlige tilbakemeldinger. Hun tok også bilder av meg, som hun i ettertid sendte på mail med pris og merke. Kjente ikke på noe kjøpepress her. Vil absolutt anbefale Kika Weddings.

Så bra du fikk god service hos Kika, det hørtes veldig bra ut. Jeg har desverre motsatt erfaring med henne. Synd det skal være så forskjell. Er usikker på om jeg vil kontakte henne igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
På 15.5.2019 den 18.25, AnonymBruker skrev:

Så bra du fikk god service hos Kika, det hørtes veldig bra ut. Jeg har desverre motsatt erfaring med henne. Synd det skal være så forskjell. Er usikker på om jeg vil kontakte henne igjen. 

En kan rett og slett ikke klikke godt med alle. Heldigvis finnes det flere salonger. Vi bestemmer selv hvilken kjole vi vil ha, ingen tvinger brudene til noe som helst. 

Dra dit du vil, og til så mange du vil 😊 og hugs at du bestemmer 😁

Anonymkode: 120d9...aa2

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke fornøyd på belle amie, følte meg presset til å kjøpe noe. Når jeg sa at jeg ikke greide å bestemme meg her og nå så ble selgeren tydelig gretten og kom med en "hrmmmph" lyd 

Endte opp med å kjøpe en brukt kjole på finn. 

Anonymkode: 5fd58...b8a

AnonymBruker
Skrevet
På 23.5.2019 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Var ikke fornøyd på belle amie, følte meg presset til å kjøpe noe. Når jeg sa at jeg ikke greide å bestemme meg her og nå så ble selgeren tydelig gretten og kom med en "hrmmmph" lyd 

Endte opp med å kjøpe en brukt kjole på finn. 

Tulla du? Hvem var du hos? 

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tulla du? Hvem var du hos? 

Nei. Det var en med mørkt hår. Skal sier at dette er i overkant av tre år siden, når de fortsatt holdt til i sentrum. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...