Gå til innhold

Holder russekort som legitimasjon i banken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faen. Nå må jeg legitimere meg på nytt fordi finanstilsynet har pålagt bankene nye retningslinjer eller noe slikt, fikk jeg beskjed om på sms av en funksjonær i banken min tidligere i dag. Ingen i banken som tok tlf da jeg ringte for å spørre mer om dette. Holder det at jeg tar med russekortet som leg? Er jo navn, bilde og adresse på det. Passet mitt har jeg rotet vekk , og har ikke fått mekket nødpass. Bankkortet mistet jeg på russefest i helga. Eneste er at på russekortet har jeg «sug min kuk, ditt pengesluk» og det er litt pinlig å levere inn kortet som legitimasjon hvis det er en kvinnelig funksjonær som sitter på den andre siden av skranken. Holder dette, eller må jeg skaffe nytt bankkort eller pass.

Anonymkode: fb76c...daf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er ikke et russekort legitimasjon! 

Anonymkode: f6cd0...b34

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, hadde elsket å jobbe i en bank hvor du kom inn å viste russekortet ditt som legitimasjon 😂😂

Anonymkode: 74cc2...af1

• Liker 47
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Det var dagens!

Anonymkode: 2f05a...eb8

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud, det er jo tydelig bilde på kortet, de ser jo at det er meg. kan ikke være så firkantet dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trollololollloooooo

Anonymkode: fce7e...655

• Liker 26
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

LOL, selvfølgelig ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Da blir det nytt bankkort da, gidder ikke mekke nødpass bare for dette. :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for raskt svar. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du burde prøve.

Anonymkode: 0918f...798

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud, det er jo tydelig bilde på kortet, de ser jo at det er meg. kan ikke være så firkantet dette.

Jo, når det gjelder legitimasjon er det selvsagt så firkantet. 

(Du bør kanskje begynne å passe litt bedre på tingene dine. Du vet vel at dersom du mister passet ditt tre ganger, så kan du bli nektet å få nytt?) 

Anonymkode: c6557...062

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

14. mai? Skoleferien begynner vel ikke så tidlig? Hæ!?

Anonymkode: 5ad1f...48e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt, men ikke særlig troverdig. 

Anonymkode: 73de0...a4b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg, om jeg var bankfunksjonær, vifta med russekortet ditt så alle i hele banken så det. Og så hadde jeg :hoho: 

Anonymkode: 1ee23...9d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de andre bare surrer. Selvsagt er russekort gyldig legitimasjon. Det funker på polet også, forøvrig. 

Anonymkode: dcf0f...118

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Morsomt, men ikke særlig troverdig. 

Anonymkode: 73de0...a4b

Jeg må innrømme at jeg ikke finner glede i troll, så jeg ser ikke humoren i dette.

Anonymkode: a0006...a56

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faen. Nå må jeg legitimere meg på nytt fordi finanstilsynet har pålagt bankene nye retningslinjer eller noe slikt, fikk jeg beskjed om på sms av en funksjonær i banken min tidligere i dag. Ingen i banken som tok tlf da jeg ringte for å spørre mer om dette. Holder det at jeg tar med russekortet som leg? Er jo navn, bilde og adresse på det. Passet mitt har jeg rotet vekk , og har ikke fått mekket nødpass. Bankkortet mistet jeg på russefest i helga. Eneste er at på russekortet har jeg «sug min kuk, ditt pengesluk» og det er litt pinlig å levere inn kortet som legitimasjon hvis det er en kvinnelig funksjonær som sitter på den andre siden av skranken. Holder dette, eller må jeg skaffe nytt bankkort eller pass.

Hahaha, læætis 😄 Jeg jobber i butikk, og om du hadde vist det der som legitimasjon om du skulle kjøpe tobakk hadde du bare kunnet glemme det!! Da tenker jeg at du heller må være vedig ung.

Anonymkode: ec396...48f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Da tenker jeg at du heller må være vedig ung.

Tror du på det som står?

Anonymkode: a0006...a56

AnonymBruker
Skrevet

29E50201-7DE3-49FE-918B-B54EA14947EA.jpeg

Anonymkode: 9cb0f...4f1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...