AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #1 Skrevet 14. mai 2019 Prøver meg for første gang på bacalao med torsk istedet for klippfisk. Skal spise kl 18, står at det skal kokes i tyve min, men jeg har erfaring med vanlig bacalao at den blir bedre jo lengre den kokes eller er det fare for at torsken ihjelkokes? Anonymkode: e6ce6...392
Måbarefåsiat... Skrevet 14. mai 2019 #2 Skrevet 14. mai 2019 Det blir litt annerledes når du bruker vanlig torsk, fremfor klippfisk. Torsk vil nok bare forsvinne i sausen.
Ullvott Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 Hvis du ønsker at det skal koke lenge må du vente med å legge fisken i gryta til det er noen minutter igjen før du skal spise. Ellers koker all fisk istykker. Klippfisk tåler masse koking, men det gjør ikke vanlig torsk. Det går an å gjøre det på den måten for at det andre skal få kokt skikkelig godt. 1
Nataljia Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 Ok, æsj har alt lagt torsken lagvis opp i gryta og satt det i kjøleskapet så får nesten bare vente med å koke til det er tyve minutter før vi skal spise. Takk for svar 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå