Gå til innhold

Føler meg faktisk utrolig teit som har tatt imot råd på et forum.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alt har bare blitt verre psykisk etter jeg begynte å henge her, føler meg som skikkelig taper.

- Virker som livet handler om å redusere forventningene hele tiden, hvor mye skal man egentlig redusere?
- Sikter du "høyt" så tror du at du er noe og er dømt til å bli skuffet. 
- Det skal ingenting til før du er narsissist og plager andre. 
- Sliter du med å forelske deg tror du at du er "bedre enn dem" som er interessert og du fortjener ikke å kapre den du vil ha.

Så ser jeg meg rundt, at de menneskene jeg sitter og spør om råd her inne er de samme menneskene som jeg ser i virkeligheten, vanlige kjedelige mennesker som faktisk har tenkt for høyt om seg selv. Jeg ser faktisk folk som med god grunn har grunn til å tenke høyt om seg selv. 

Anonymkode: 22bc1...9e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste mye her inne da jeg var deprimert, og det var en tabbe. Følte alt var feil med meg (ref alle trådene om hva menn ønsker av utseende på damer) og gikk enda mer ned i kjelleren. Kg er greit som tidsfordriv og når man trenger en bakeoppskrift osv, men litt skummelt om man sliter psykisk. 

Anonymkode: 199d1...625

• Liker 1
Gjest mariana2222
Skrevet

Jeg synes også det er vel mye av råd som; sikt lavere, du er ikke så bra eller så pen som du tror.
Helt uten å kjenne personen man snakker til eller vite hvordan de ser ut... 
Litt skummelt mentalt ja! Istedenfor å tenke verre om seg selv og jekke forhåpningene tenker jeg også at det er mange som hadde hatt godt av en bedre selvfølelse og å tro litt mer på seg selv, ikke mindre. n

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange folk som vil at andre skal føle seg like triste som dem selv, ja, men også mye støtte! 

Anonymkode: d3f18...9a2

AnonymBruker
Skrevet
Just now, mariana2222 said:

Jeg synes også det er vel mye av råd som; sikt lavere, du er ikke så bra eller så pen som du tror.
Helt uten å kjenne personen man snakker til eller vite hvordan de ser ut... 
Litt skummelt mentalt ja! Istedenfor å tenke verre om seg selv og jekke forhåpningene tenker jeg også at det er mange som hadde hatt godt av en bedre selvfølelse og å tro litt mer på seg selv, ikke mindre. n

Godt poeng, man vet aldri hvem som leser her. Kanskje er det en dritbra person som er bedre enn hun selv tror, men som har lav selvtillit, så blir hun bedt om å sikte enda lavere, at menn bare vil ha dem til sex fordi de ikke er kjærestemateriale, at de ikke er så pene som de tror ++. 

Anonymkode: 199d1...625

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...