AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #81 Skrevet 22. februar 2021 Hater det. Noe så innmari og intenst. Jeg begriper ikke hva andre får utav det. Hvis jeg må ha noe å lytte til for å sove så blir det lyden av regn. Anonymkode: 63fe2...5e3
Hatsumomo Skrevet 22. februar 2021 #82 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hater det. Noe så innmari og intenst. Jeg begriper ikke hva andre får utav det. Hvis jeg må ha noe å lytte til for å sove så blir det lyden av regn. Anonymkode: 63fe2...5e3 Så enkelt som at da opplever du ikke den “tinglingen» i hode og kropp som vi som elsker dette opplever. Derfor forstår du det ikke.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #83 Skrevet 23. februar 2021 Enkelte av dem er skikkelig avslappende, og skaper en deilig kiling som beveger seg på tvers av hodet Anonymkode: 1e1d2...5e3
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2021 #84 Skrevet 23. februar 2021 Tun skrev (3 timer siden): Personlig elsker jeg Morpheus. Fine fine mannen dette. Elsk! https://m.youtube.com/channel/UCHRkSLjIpOjKI1QHVjLtBYQ/videos SAS spiser så fint. Delikat å se og høre på: https://m.youtube.com/c/SASASMR/videos?disable_polymer=true&itct=CBAQ8JMBGAEiEwiTlaWR3JrrAhXUAokKHf1MAi4%3D Herregud får grøsninger, hvem vil høre en gammal gubbe hviske og gomle/slafse mat? Oh det kvinnfolket?? Herregud, hater spiselyder og fatter ikke å begriper hvordan i huleste dette skal være avslappende. Jeg blir forbanna. 1
Gjest Tun Skrevet 23. februar 2021 #85 Skrevet 23. februar 2021 7 hours ago, Peonjenta said: Herregud får grøsninger, hvem vil høre en gammal gubbe hviske og gomle/slafse mat? Oh det kvinnfolket?? Herregud, hater spiselyder og fatter ikke å begriper hvordan i huleste dette skal være avslappende. Jeg blir forbanna. Folk trigges av forskjellige ting. Jeg er visuell og liker å se på det de spiser samt hvordan de spiser. SAS spiser så pent.
ekkoet Skrevet 23. februar 2021 #86 Skrevet 23. februar 2021 Peonjenta skrev (7 timer siden): Herregud får grøsninger, hvem vil høre en gammal gubbe hviske og gomle/slafse mat? Oh det kvinnfolket?? Herregud, hater spiselyder og fatter ikke å begriper hvordan i huleste dette skal være avslappende. Jeg blir forbanna. Jeg tror dette er 2 leirer som aldri komme til å møtes i felles forståelse. Jeg har lyst til å lene meg inn gjennom skjermen og dra til dem, man blir faktisk "fysisk" iriitert og forbanna. Jeg er sikker på om man hadde tvunget meg til å høre på dette kunne man målt blodtrykksøkning og pulsstigning ganske omgående. At noen ikke bare "tåler" dette, men faktisk liker det er på ene siden uforståelig, på andre siden er det like forståelig som at jeg hater det intenst.
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2021 #87 Skrevet 23. februar 2021 ekkoet skrev (5 timer siden): Jeg tror dette er 2 leirer som aldri komme til å møtes i felles forståelse. Jeg har lyst til å lene meg inn gjennom skjermen og dra til dem, man blir faktisk "fysisk" iriitert og forbanna. Jeg er sikker på om man hadde tvunget meg til å høre på dette kunne man målt blodtrykksøkning og pulsstigning ganske omgående. At noen ikke bare "tåler" dette, men faktisk liker det er på ene siden uforståelig, på andre siden er det like forståelig som at jeg hater det intenst. Tror det er fordi vi i større eller mindre grad har misofoni.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #88 Skrevet 6. mars 2021 Denne er både søvndyssende og morsom. Anonymkode: 52ab4...0ce
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #89 Skrevet 6. mars 2021 Elsker asmr! Så deilig å høre på, sovner bare litt for raskt! Liker ikke tapping. Men scratching, tracing og stryking med håndflate/fingertupper. Spesielt i sirkler eller børsting.... mine favoritter er asmrvilla, Solfrid asmr, no fancy asmr, Lizi asmr (er ikke så glad i rollespill) og kota asmr. Noe av asmrmagic og asmrdarling går også an. Og asmr sleepyhead (?). Og så har jeg to andre favoritter også, men husker ikke navn. Men asmrvilla er min store favoritt! Anonymkode: ae82c...68b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #90 Skrevet 6. mars 2021 Unintentional AMSR er best. Anonymkode: 52ab4...0ce
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #91 Skrevet 7. mars 2021 Likte veldig godt Heather Feather, men det ser ut som hun har gitt seg. Liker også Blue Whisper. Anonymkode: 64c49...7bc
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #92 Skrevet 25. mars 2021 Latte asmr og gentle whispering er mine favoritter. Men er mye annet bra også, f.eks. naturlyder (regn, bål, vind/snøstorm) osv. Hører gjerne på det på kvelden før jeg skal legge meg og sovner tvert. Anonymkode: ce211...9b3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #94 Skrevet 25. mars 2021 Sovner av denne. Anonymkode: 52ab4...0ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå