Gå til innhold

Liker dere ASMR videoer?

Anbefalte innlegg

Gjest Octavie
Skrevet
6 timer siden, Koya skrev:

Jag takler ikke ASMR med spise og slafselyder, men er veldig glad i de typene hvor du blir sminket, tatovert og lignende. generelt videoer der du blir pjusket i fjeset eller rundt ørene ❤️ Latte ASMR , Tingting ASMR , ASMR Jonie og PASMO peach project er de jeg følger mest med på. fortrekker også at de snakker enten koreansk eller japansk da jeg syns dette er veldig behagelige språk når det hviskes. 

Det samme gjør jeg. Takk for tips! Jeg liker best Latte ASMR, Myaling ASMR, ASMR Glow og Creative Calm ASMR. Jeg har også fulgt litt med på ASMR PPOMO. Hun har veldig lange videoer. Jade ASMR Garden var min favoritt lenge, men hun la ned kanalen sin dessverre. 

Skrevet

Nei, så på det en gang og det var en fyr som tygget tyggis, gud så ekkelt!

Skrevet
På 4.12.2019 den 16.38, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager har dette med ASMR å gjøre?

Anonymkode: 3b670...727

Det har alt med ASMR å gjøre, bare at det er unintended ASMR. Noen responderer til hvisking, noen til hår som blir kjemmet, jeg responderer veldig til lydene i denne videoen. Det å ligge med hodetelefoner og lytte til redskapslydene er helt fantastisk for meg. 

Anonymkode: 23281...1a9

Skrevet
På 12.11.2019 den 23.20, Lutetium 71 skrev:

Hva med sjakk?

Det vil jeg se mer på som meditasjon. Har i alle fall ikke hørt om noen som får noe ASMR-reaksjon av det, men hvem vet. 

Skrevet (endret)
På 5.12.2019 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Det vil jeg se mer på som meditasjon. Har i alle fall ikke hørt om noen som får noe ASMR-reaksjon av det, men hvem vet. 

Aldri prøvd meditasjon selv, men lurer på om det kan være noen av de samme virkemåtene der?

Får en veldig avslappet sinnstilstand når jeg hører på det klippet der, spesielt av hun i midten.

Hmm.. leste innlegget ditt om igjen, jeg mener ikke sjakk generelt, men spesifikt det klippet jeg linker til. Får ingen spesiell reaksjon på sjakk, annet enn at jeg syns det er dørgende kjedelig.

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Nei. Spesielt de videoene med folk som spiser foran kamera og smatter synes jeg er kjempeekle.

Anonymkode: bfe52...b34

• 5 måneder senere...
Gjest Aniita
Skrevet

Elsker svampevideoer :) Lyden av vann, ren, såpe, og myke svamper som squeezes sammen. Har sett på det i mange år og blir aldri lei. Her er en favorittkanal.

Skrevet
5 minutter siden, Aniita skrev:

Elsker svampevideoer :) Lyden av vann, ren, såpe, og myke svamper som squeezes sammen. Har sett på det i mange år og blir aldri lei. Her er en favorittkanal.

Hadde hun bare tidd stille, så hadde det vært noe å høre på, men den skravlingen hennes gjør meg gal.

Skrevet

Ja digger det, kan sitte å se og høre i evigheter.

Gjest Aniita
Skrevet
28 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hadde hun bare tidd stille, så hadde det vært noe å høre på, men den skravlingen hennes gjør meg gal.

Det er aldri prating i hennes videoer. Ødelegger AMSRen. 😄

Skrevet
13 minutter siden, Aniita skrev:

Det er aldri prating i hennes videoer. Ødelegger AMSRen. 😄

Hun snakket jo mens hun tømte vannet over svampene.

Gjest Aniita
Skrevet
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Hun snakket jo mens hun tømte vannet over svampene.

Ok, det har jeg ikke fått med meg. Hun pleier aldri å snakke. Merkelig.

Skrevet
4 minutter siden, Aniita skrev:

Ok, det har jeg ikke fått med meg. Hun pleier aldri å snakke. Merkelig.

Altså, går det virkelig an??? Det var en annen video som kjørte samtidig som jeg så den fra deg. Ikke rart jeg hørte stemmer da 😂

Gjest Aniita
Skrevet
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Altså, går det virkelig an??? Det var en annen video som kjørte samtidig som jeg så den fra deg. Ikke rart jeg hørte stemmer da 😂

Hehe. tenkte på det :)

Gjest Aniita
Skrevet

Elsker frossen blomsterskum knase :)

• 6 måneder senere...
Skrevet

Denne sovner jeg av.

Anonymkode: b4fca...2e3

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...