Gå til innhold

Liker dere ASMR videoer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ASMR i form av prat/hvisking og andre menneskelyder gir meg en ekkel kløe og irritasjon i kroppen. Takler virkelig ikke s-lydene som er ekstra spisse i øret ved hvisking. Spiselyder er ille nok i virkeligheten, så å høre på det ut over et måltid frister ikke. Men den børstelyden hadde jeg gjerne hørt på. Det gir gode assosiasjoner. 

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg liker det ikke. Foretrekker fuglelyder, regnvær, fosser, bekker osv. Eller Brian Eno

Skrevet

Jeg også elsker det. Samtidig hater jeg vanlig smatting og spiselyder, så tror det er mikrofonen som gjør hele forskjellen. Men liker best hvis de bruker andre ting til å lage lyd enn munnen. Feks stryke over mikrofonen osv. 😆😍 Flaut, men elsker det. 

Anonymkode: c38a3...43e

Skrevet (endret)

.

Endret av Lutetium 71
Skrevet
På 1.9.2019 den 20.03, SupaWoman skrev:

Både smatting og hvisking er utrolig irriterende, fatter ikke hvordan folk kan bli avslappa av å høre folk smatte.  Jeg blir sint når folk lager golme og smattelyder!

Har ikke mye til overs for knitring ol. heller.  Syns det virker sært. 

Jeg også 😅

Hvis folk snakker med mat i munnen, smatter, slurper, eller slafser, forlater jeg rommet.

Anonymkode: 73a92...a05

Skrevet
4 minutter siden, Kågebruker skrev:

Nei jeg liker det ikke. Foretrekker fuglelyder, regnvær, fosser, bekker osv. Eller Brian Eno

Ja. Det er fint :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Men kan legge til at jeg liker å hviske selv. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også 😅

Hvis folk snakker med mat i munnen, smatter, slurper, eller slafser, forlater jeg rommet.

Det er noe helt annet med ASMR. Jeg kan ikke fordra at folk spiser på snap f.eks. Grøss og gru🤣 Men ASMR er likevel deilig. 

Skrevet
På 15.10.2019 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det. Til jeg snublet over en youtuber som ødela gleden. 

Anonymkode: c57de...dc1

😂😂😂

Skrevet (endret)

Når de skjærer i sand.. åh, det er helt fantastisk den knitrelyden. Det tingler i hele kroppen.

Hvisking og børsting av hår likeså.

Og jeg er også veldig glad i tapping på ulike ting, og faktisk skraping med negler på tre kan gjøre meg helt mo.

Men smattelyder, jeg kan bli "voldelig" av lydene! Noen ganger kan jeg ikke sitte på pauserommet på jobb dersom det sitter noen som smatter/ikke holder munnen igjen når de spiser, jeg holder på å klikke innvendig ved hver "smatt".

Endret av Hatsumomo
  • 3 uker senere...
Skrevet

Denne er så bra. 

Anonymkode: 23281...1a9

Skrevet

Ja! Elsker asmr Zeitgeist, asmr Darling, TingTing, DennisASMR, Karuna Satori❤️ 

Det beste er hvisking, plucking eller tsk. Da får jeg frysninger over hele kroppen. 

Anonymkode: 41e6d...c47

• Liker 1
Skrevet
På 14.5.2019 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Interessant at noen hater ASMR mens andre elsker det: https://science.howstuffworks.com/life/inside-the-mind/human-brain/science-is-finding-out-why-some-love-asmr-videos-and-others-hate-them.htm

Virker som om forskere mener de som elsker det er mer åpne, sensitive og nysgjerrige.

Anonymkode: 49d88...957

Jeg anser meg selv for å være åpen, sensitiv og nysgjerrig. Allikevel hater jeg spiselyder, knitring med papir, hvisking og så videre. Bølgesus, fugler som kvitrer, en katt som maler eller en sildrende bekk er nydelig å høre på. Naturlige lyder takk. Ikke alltid man skal høre på forskere.

Skrevet
47 minutter siden, OPIgirl skrev:

Jeg anser meg selv for å være åpen, sensitiv og nysgjerrig. Allikevel hater jeg spiselyder, knitring med papir, hvisking og så videre. Bølgesus, fugler som kvitrer, en katt som maler eller en sildrende bekk er nydelig å høre på. Naturlige lyder takk. Ikke alltid man skal høre på forskere.

Det er jo også ASMR. 

Anonymkode: a80a9...a5b

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne er så bra. 

Anonymkode: 23281...1a9

Hva i alle dager har dette med ASMR å gjøre?

Anonymkode: 3b670...727

Skrevet
På 14.5.2019 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Interessant at noen hater ASMR mens andre elsker det: https://science.howstuffworks.com/life/inside-the-mind/human-brain/science-is-finding-out-why-some-love-asmr-videos-and-others-hate-them.htm

Virker som om forskere mener de som elsker det er mer åpne, sensitive og nysgjerrige.

Anonymkode: 49d88...957

Da er jeg både åpen og lukket😅 

Jeg har tittet/hørt litt innom ASMR sv nyskjerrighet, og ja, det er virkelig behagelig, spesielt spiselyder, men helt motsatt effekt om jeg faktisk sitter ved siden av noen som lager samme typer lyder🤷🏻‍♂️

Skrevet
1 minutt siden, Påkrevd skrev:

Da er jeg både åpen og lukket😅 

Jeg har tittet/hørt litt innom ASMR sv nyskjerrighet, og ja, det er virkelig behagelig, spesielt spiselyder, men helt motsatt effekt om jeg faktisk sitter ved siden av noen som lager samme typer lyder🤷🏻‍♂️

Det er veldig, veldig vanlig. :)

Anonymkode: a80a9...a5b

Skrevet

Jag takler ikke ASMR med spise og slafselyder, men er veldig glad i de typene hvor du blir sminket, tatovert og lignende. generelt videoer der du blir pjusket i fjeset eller rundt ørene ❤️ Latte ASMR , Tingting ASMR , ASMR Jonie og PASMO peach project er de jeg følger mest med på. fortrekker også at de snakker enten koreansk eller japansk da jeg syns dette er veldig behagelige språk når det hviskes. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...