Gå til innhold

Liker dere ASMR videoer?

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eeelsker dem!❤️ Har dere noen å anbefale?

Anonymkode: fc440...3d9

SAS-ASMR er min favoritt! 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan sikkert være at noen responderer på dette, men det er definitivt media drevet hype, jeg blir selv mest irritert eller også kvalm. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Mehr skrev:

Ja, hun er skikkelig søt. 

Anonymkode: 7cb27...b04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Mehr skrev:

Ja og dennies asmr

Anonymkode: 4b334...ea6

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, K.B. skrev:

Det kan sikkert være at noen responderer på dette, men det er definitivt media drevet hype, jeg blir selv mest irritert eller også kvalm. 

Men du blir ikke kvalm av f. Eks knirke lyder

Anonymkode: 4b334...ea6

• 2 måneder senere...
Skrevet
På 14.5.2019 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Interessant at noen hater ASMR mens andre elsker det: https://science.howstuffworks.com/life/inside-the-mind/human-brain/science-is-finding-out-why-some-love-asmr-videos-and-others-hate-them.htm

Virker som om forskere mener de som elsker det er mer åpne, sensitive og nysgjerrige.

Anonymkode: 49d88...957

Noen liker mora, andre liker dattera. Det fins ikke bare EN type lyder/videoer. Jeg heller kan ikke fordra disse påtatte knitre/smatte/hviske/hamre med neglene på ting videoene. Men likevel har jeg definitivt ASMR "genet". Man må bare finne sin greie.

For min del får jeg kicket av å se/høre noen som driver med noe ordentli, ikke disse overdrevet påtatte greiene. Det kan også funke med noen som driver med åpenbart koko ting, så lenge de ser ut til å legge sjela i det. Jeg kan også strekke meg til "tilgjorte" videoer, så lenge det ikke er det vanlige rælet.

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Liker best unintended ASMR videoer

F.eks denne 

Anonymkode: 23281...1a9

• Liker 1
Skrevet

Både smatting og hvisking er utrolig irriterende, fatter ikke hvordan folk kan bli avslappa av å høre folk smatte.  Jeg blir sint når folk lager golme og smattelyder!

Har ikke mye til overs for knitring ol. heller.  Syns det virker sært. 

Gjest Familytree
Skrevet

Ja! Elsker ASMR videoer! Great, flott innhold og noen ganger hjelper det på søvnløse netter😊

Denne kvinnen lager rollespillvideoer, konsulterer lege eller spa-behandling, det er utrolig hvor kreative og arbeidskrevende noen videoer er

Skrevet
1 minutt siden, Augustotejerina skrev:

Ja! Elsker ASMR videoer! Great, flott innhold og noen ganger hjelper det på søvnløse netter😊

Denne kvinnen lager rollespillvideoer, konsulterer lege eller spa-behandling, det er utrolig hvor kreative og arbeidskrevende noen videoer er

Herregud

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår helt seriøst ikke at noen kan like dette 

Anonymkode: 2dc88...4c4

Skrevet

Får frysninger bare av å tenke på det. Og ikke på en god måte. 

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet
13 minutter siden, SupaWoman skrev:

Både smatting og hvisking er utrolig irriterende, fatter ikke hvordan folk kan bli avslappa av å høre folk smatte.  Jeg blir sint når folk lager golme og smattelyder!

Har ikke mye til overs for knitring ol. heller.  Syns det virker sært. 

Først virket det også sært. Det var irriterende og ubehagelig å høre noen hviske på telefonen.
Men jeg så kommentarer fra folk som virkelig fant hjelp i disse videoene, jeg sover godt med eller uten dette, og jeg er glad det er folk som favoriseres av asmr-videoene😊

• 1 måned senere...
Skrevet

Denne var fantastisk. Spesielt med hodetelefoner. Får nesten ilinger nedover nakken av å lytte på massasjelydene. 

Skrevet

Glemte lenke

Skrevet

ASMR der noen børster flokete hår eller fletter hår er helt magisk😍

Men de må ikke hviske! Vær stille eller prat vanlig, for min del.

Skrevet

Jeg gjorde det. Til jeg snublet over en youtuber som ødela gleden. 

Anonymkode: c57de...dc1

• Liker 1
Skrevet

Elsker det! Hører på ASMR Zeitgeist, ASMR Darling, ASMR Glow, Gibi ASMR, FrivolousFox, Whispersred, Gentle Whispering, Creative Calm ASMR, fastASMR, Gina Carla osv. Hører åpenbart ikke på alt fra alle disse, så mye tid har jeg ikke, men jeg sjekker innom kontoene deres for å se etter den type innhold jeg foretrekker.

Skrevet

Jeg liker ikke spiselyder sånn rundt middagsbordet o.l, men spise-asmr  digger jeg! Spesielt SAS. Ikke tilgjort eller noe annet tull som ødelegger. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...