Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har hatt en spontanabort / missed abortion, hvor lang tid tok det til dere fikk mensen etter aborten?

Anonymkode: c037d...543

Videoannonse
Annonse
Gjest Sibirstjerne
Skrevet

Hei. Jeg hadde en MA i uke 8+4, det endte med medisinsk abort den 11. April og jeg fikk tilbake mensen i dag. Det vil si rett i overkant av 4 uker for min del. 

Håper det går bra med deg. 

AnonymBruker
Skrevet

spontanaborterte for 7-8uker siden, har enda ikke fått mensen. Lurer nesten på om jeg kan være gravid igjen eller om det er normalt

Anonymkode: 072d7...4e8

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

spontanaborterte for 7-8uker siden, har enda ikke fått mensen. Lurer nesten på om jeg kan være gravid igjen eller om det er normalt

var forresten gravid 7+5

Skrevet

Hadde en SA i uke 7, fikk den tilbake 11 uker etterpå..

AnonymBruker
Skrevet

5 uker etterpå, begge ganger.

Anonymkode: 13f28...f39

Skrevet

MA uke 8+. Mensen kom drøye 5 uker etter den første blødningen ved medisinsk abort. 

AnonymBruker
Skrevet

Heihei! Jeg hadde en spontanabort i uke 7. Blødningen min varte i to uker, og uka etter at blødningen var slutt fikk jeg eggløsning, så tok det jo 14 dager før jeg fikk mensen. Føltes ut siom at det ikke var så veldig lenge (egentlig) mellom spontanabort og mensen, men når en blør i to uker i strekk regner jeg med at dette kanskje er normalt?

for min det gikk det vel egentlig ganske raskt tror jeg, og jeg er veldig glad jeg ikke tok utskrapning når jeg har hørt at det kan gjøre så ventingen blir enda lengre.

Anonymkode: ac5ac...510

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...