NorthernGirl Skrevet 14. mai 2019 #1 Skrevet 14. mai 2019 Syns dere det er innafor å reise på ferie alene når man har mann og barn? E uke eller to i syden eller noe?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #2 Skrevet 14. mai 2019 Selvfølgelig kan man det. Personlig ville jeg ikke valgt 2 uker, men ja en uke kunne jeg fint gjort. Anonymkode: 4383c...058 4
solmåneogstjerner Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 Ja selvsagt! Så lenge du har barnepass og økonomi til det. Kos deg på ferie ❤ 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 Om man blir enig med partneren, så selvsagt. Og om man har nok ferie til at det ikke går ut over ferietid med ungene. Anonymkode: 6e048...2c5 3
Nerine_ Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 Hvis du har tre uker ferie ila sommeren, syns jeg det er egoistisk å bruke to av dem på egentid. Jeg personlig syns ferie er "familietid", og tenker at ferier på egenhånd er bedre å ta som en langweekend eller lignende ellers i året. Men hvis du og partneren syns det er ok å bruke en uke, evnt to om begge ønsker å reise alene, får være opp til dere å bestemme. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #6 Skrevet 14. mai 2019 Nei, jeg syns ikke det Anonymkode: a3b2f...681
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #7 Skrevet 14. mai 2019 Jeg gjør det hver vinter! Er så utrolig deilig med en nesten smertefri uke, uten mas og kjas. Får virkelig ladet batteriene til å holde ut resten av vinteren. Det var faktisk mannen min som foreslo det første gang. Alle har behov å komme seg bort å slappe av litt. Har vært mye på ferie med ungene, og det er fantastisk det, men avslappene er det ikke!!! Så nyyyt en tur alene Anonymkode: 0d68e...1f2 2
Sylveon Skrevet 14. mai 2019 #8 Skrevet 14. mai 2019 2 timer siden, NorthernGirl skrev: Syns dere det er innafor å reise på ferie alene når man har mann og barn? E uke eller to i syden eller noe? Jeg kjenner ingen som ikke gjør det. Trodde det var helt vanlig....? Og ja, syns det er helt, helt, helt innafor! 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #9 Skrevet 14. mai 2019 Kommer vel an på alderen til barna. Ville aldri reist fra barn som er under skolealder. Anonymkode: 5644e...690
Kontorotta Skrevet 14. mai 2019 #10 Skrevet 14. mai 2019 Har du lyst og anledning, så gjør det. Det kan gagne både deg, mann og barna godt. Går så klart ut fra at du har en helt normal velfungerende mann hjemme. Det kan til og med være en gave til mann og barn at du reiser bort litt og de får lov til å regjere litt på egenhånd. Kose seg og finne på noe morsomt sammen. Skal ekte og gode pappa og barn minner. :-) Så får mammapolitiet bare rope hvor mye de vil. 1
Bokdamen Skrevet 14. mai 2019 #11 Skrevet 14. mai 2019 Tenker en uke er helt greit under noen forutsetninger, spesielt at det ikke går ut over ferietid med familien (enten økonomisk eller at du ikke har nok uker). Avhenger også av alder på barn i forhold til hvor mye arbeid det blir for den som er igjen hjemme. Men to uker, det synes jeg var litt voldsomt
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #12 Skrevet 15. mai 2019 Selvsagt! Nå har ikke jeg noe ønske eller behov for å være to uker vekke fra barna mine, men kan forstå at andre har behov for det. Pleier å ha en årlig jentetur med venninner som også har barn. Da er det shopping og kultur de første dagene, og spa, mat og full avslapping de neste to. Før vi vender nesen hjem med oppladdd batterier😊. Godt for kropp og sjel! Anonymkode: 0aa34...6e8
Whistler Skrevet 15. mai 2019 #13 Skrevet 15. mai 2019 Synes du det er greit at mannen tar en eller to uker ferie i syden eller noe (Pattaya?) på vinteren uten kone og barn? Hvis det er greit er det jo ikke noe problem. 2
Gjest Dorey Skrevet 15. mai 2019 #14 Skrevet 15. mai 2019 Ja, men jeg synes ikke det er riktig å bruke mange feriedager på seg selv.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #15 Skrevet 15. mai 2019 Helt innafor😜😁 Men da må det bli litt bra ferie på barna også 😉 Anonymkode: b8ae2...f35
Gjest Solkremen Skrevet 15. mai 2019 #16 Skrevet 15. mai 2019 Syns det er helt innafor for de som ønskert det Personlig hadde jeg aldri greid en uke, men vi har hatt vær sine overnattinger på en natt, en sjelden gang Ingen av oss liker å ligge borte fra den andre, men skjønner at det ikke er sånn for alle andre.
Glitnir Skrevet 15. mai 2019 #17 Skrevet 15. mai 2019 Jeg synes det er helt fint så lenge du og partner er enige om det, og det ikke går utover økonomi eller ferie med barna. Men om barna er små synes jeg personlig at to uker er altfor lenge borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå