abigael Skrevet 25. april 2005 #1 Del Skrevet 25. april 2005 jeg sluttet på pillene for ca. 1 mnd siden. Når man snakker om hvor lenge det tar for å få igang syklusen etter å ha sluttet på p-pillene, da kan man ikke regne med den menstruasjonen man har rett etter pilleslutt? For det er vel bare en slik mens man har når man går på pillene også? Jeg går og venter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 25. april 2005 #2 Del Skrevet 25. april 2005 jeg sluttet på pillene for ca. 1 mnd siden. Når man snakker om hvor lenge det tar for å få igang syklusen etter å ha sluttet på p-pillene' date=' da kan man ikke regne med den menstruasjonen man har rett etter pilleslutt?[/quote'] Stemmer det Stemmer det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #3 Del Skrevet 26. april 2005 Jepp, den du får 2-4 dager etter pilleslutt er bare den siste pillemensen. Den neste, det er din første "naturlige" bløsning, og det er tid til den man teller ja. For meg ble det 33 dager etter første dag i min siste pille-mens. Ikke så ille det. Og nå er jeg på dag 17 av den andre pillefrie syklusen min. Og ifølge fertilityfriend.com er jeg muligens "7dpo" (days past ovulation) altså kan jeg muligens vente mens allerede om ei uke. DET tar jeg med en klype salt da. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abigael Skrevet 27. april 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 27. april 2005 jeg er på dag 35 nå, og begynner å bli utålmodig! Vet det kan ta lang tid, og krysser nå fingrene for at det ikke skal gå mange måneder. Vi hadde planer om å begynne prøvingen i sommer... Men, får visst bare roe meg ned og slappe av, kommer sikkert ikke hvis jeg stresser iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 27. april 2005 #5 Del Skrevet 27. april 2005 Det er bare å roe ned, det går seg til. Det sies at du må påregne 6 mnd til hormonene er ute. Jeg har hatt regelmessig mens helt fra jeg sluttet på piller, så man reagerer forskjellig. Uansett - lykke til med prøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abigael Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 3. mai 2005 så glad så glad! Tanta kom på dag 41.. og jeg kan puste lettet ut. Nå kan vi begynne prøvingen i sommer, som planlagt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå