Gå til innhold

Hva ønsker menn fra kvinner i senga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på dette fordi jeg selv er veldig lite aktiv under samleie. Liker å få, uten å gi så mye tilbake. Følelsen av å bli dominert tenner meg. Men det gir muligens et inntrykk av at jeg er kjedelig eller ikke vil jobbe noe selv, fordi jeg liker å bli «pult», ikke å elske. 

Anonymkode: 9a8d0...8c4

Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

For meg er dette en helt grei innstilling. Deilig å bare forsyne seg, så lenge det er tydelig at det er det hun liker.

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet

At hun deltar like mye i sexen. Damer som bare vil bli "pult" blir fort kjedelig.

Anonymkode: 8df4a...d99

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det er jo stor forskjell på å bli pult og elske som du sier ja! Treffer jeg på jenter som ligger død, ikke snakker og ikke tar på meg, må man improvisere eller være dominant. Da bruker jeg teknikker som får de garantert til å vri seg, snakke og tar på meg. Hvis du ikke vil elske, men bare pule, kan du bare ligge så død så mye du vil for meg bare du stønner, stønner du uten å "mene" det, blir du fort bli avslørt. En fordel med at du ikke vil være så aktiv, er jo at man må ha lengre tid på sex da😉Tror egentlig du ikke er kjedelig, kanskje er du ekstra deilig, og da gjør det ingen ting😉

Tips som jeg liker: leppe-bit i øreflipp, kyss på halsen, twisting av brystvorter, krafse og dra i pungen🤫

Endret av museslikker69
  • Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er i et switch-par. Vi veksler på å dominere hverandre. Det er ingen nødvendighet, men vi liker begge mangfoldet det introduserer i akten.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Jeg er i et switch-par. Vi veksler på å dominere hverandre. Det er ingen nødvendighet, men vi liker begge mangfoldet det introduserer i akten.

Det absolutt beste er switch ja. Gir mannen en helt ny dimensjon om dama noen ganger finner frem dominatrixen i seg til forskjell fra det ensidige fokuset på at mannen skal dominere hele tiden. Blir kjedelig i lengden.

Anonymkode: 8df4a...d99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

når jeg har sex er jeg "glupsk" og deltar masse. liker å veksle på forskjellige stillinger, ri, bruke leketøy/redskaper. elsker å motta oralsex og suger ofte. 

kvinner får jo nesten naturligvis en passiv rolle i sex-sammenheng fordi det er penisen som skal ut og inn, og dermed mannen som er mest fysisk aktiv, men skjønner ikke hvordan det går an å "bare motta". sex blir jo ikke noe gøy da?

Anonymkode: 72532...f61

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

når jeg har sex er jeg "glupsk" og deltar masse. liker å veksle på forskjellige stillinger, ri, bruke leketøy/redskaper. elsker å motta oralsex og suger ofte. 

kvinner får jo nesten naturligvis en passiv rolle i sex-sammenheng fordi det er penisen som skal ut og inn, og dermed mannen som er mest fysisk aktiv, men skjønner ikke hvordan det går an å "bare motta". sex blir jo ikke noe gøy da?

Det er jo fult mulig for kvinnen å være aktiv selv om kuken skal inn og ut. Hva med å sitte på peis og ri den litt aktiv? Man trenger ikke å bare ligge i ro ;)

Selv liker jeg å kose lenge med kvinnen, kysse og sleike, beføle og gi litt masasje. Men det er nå meg.

AnonymBruker
Skrevet

BLOWJOB😘

Anonymkode: c7611...9a9

AnonymBruker
Skrevet
On 5/14/2019 at 1:47 PM, AnonymBruker said:

Doggy gir meg orgasme og gjør meg helt vill, tenner på å bli «brukt». Når jeg rir forsvinner tenningen og jeg blir tørr og sår, dessverre!!! Føler meg ræva i senga som er sånn, men kan ikke kontrollere tenningen :(  

Anonymkode: 9caf9...d03

AnonymBruker
Skrevet
På 14.5.2019 den 9.05, AnonymBruker skrev:

Lurer på dette fordi jeg selv er veldig lite aktiv under samleie. Liker å få, uten å gi så mye tilbake. Følelsen av å bli dominert tenner meg. Men det gir muligens et inntrykk av at jeg er kjedelig eller ikke vil jobbe noe selv, fordi jeg liker å bli «pult», ikke å elske. 

Anonymkode: 9a8d0...8c4

Hva ønsker menn fra kvinner i senga?

Sex !  ... Er ikke sexsolog, men vedder en femmer på at jeg har rett. Slutt å gjøre alt så komplisert! 

ser her at noen skriver at de er kresen på det . :roll: . .. Dumme jævler.. Blir sikker voksne med tiden.  

Pule er godt. Peis på!

Anonymkode: 92634...4e9

Skrevet

Jeg vil si det er en fin balansegang her. Jeg synes det er mest "naturlig" at mannen er den som styrer showet mest, og liker vel det selv. Samtidig kan det gli over til å bli egoistisk om du bare ligger og skal bli tilfredsstilt. Men om han trives med deres måte, tror jeg det går bra om du er flink til å uttrykke hvor takknemlig du er, og hvor god han er. 

Og, hvis han skal være den aktive skylder du han litt tilbake på andre fronter. Kjøp massasjeolje og gi han massasje hver lørdag 🎉eventuelt vart han opp med middager og slikt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...