Gjest Pastpresent Skrevet 14. mai 2019 #1 Skrevet 14. mai 2019 Har ikke hatt TV på mange år. Vurderer å kjøpe det igjen. Plasseringen til TV-boks inntak, router osv gjør at TV bør stå en litt ugunstig plass. Har derfor vurdert prosjektor, da jeg kommer bedre til med alt. Jeg ønsker andres erfaringer med prosjektor. Vet det er krav til lyddemping osv. Noen?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #2 Skrevet 14. mai 2019 57 minutter siden, Pastpresent skrev: Har ikke hatt TV på mange år. Vurderer å kjøpe det igjen. Plasseringen til TV-boks inntak, router osv gjør at TV bør stå en litt ugunstig plass. Har derfor vurdert prosjektor, da jeg kommer bedre til med alt. Jeg ønsker andres erfaringer med prosjektor. Vet det er krav til lyddemping osv. Noen? Lyddemping? Anonymkode: e6171...f85
Charlie Amberson Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 Jeg vil ikke ha prosjektor pga viftestøy og fordi pæren inni må byttes ofte hvis den brukes mye og sånne pærer er ganske dyre. TV kan du jo plassere nesten hvor du vil sålenge du kjøper ekstra lang HDMI-kabel til noen hundrelapper.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 Tenker du lerret, eller har du slett vegg du tenker bruke? Jeg har til gode å se et lerret som ikke jar minst en grop eller bøyer seg noe sted. Man blir også sårbar for trekk som beveger på det, og om det bor folk over, risikerer man at det beveger seg når de tramper.. Anonymkode: 8c730...caf
Gjest Pastpresent Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lyddemping? Anonymkode: e6171...f85 Autokorrekt.. mente lysdemping☺️
Miewyn77 Skrevet 14. mai 2019 #6 Skrevet 14. mai 2019 Kjøp Google Chromecast og stream tv og film. Da kan du sette tven hvor som helst bare det er strømuttak. Styrer tven med mobil, pad eller google home. Dplay og tv2sumo er streametjenester for de norske kanalene pluss pluss.
Gjest padawan Skrevet 14. mai 2019 #7 Skrevet 14. mai 2019 Jeg har projektor som jeg tidvis bruker og er stort sett fornøyd. Det eneste jeg kan klage på er lyssturken. Den ene sideveggen av stuen er et eneste stort vindu så spesielt på sommeren må jeg trekke for gardiner og persienner ti å få det mørkt nok i rommet til at det blir bra. Det finnes sikkert projektorer som er nyere og mye bedre lysstyrke så det kan hende dette ikke er noe problem hos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå