Gå til innhold

koster det å få utnyttet tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Koster det å bruke tinder? 

kan man få kontakt med kvinner uten å ha måtte betale vanvittig stor sum?

jeg ser det er kommet en likes, men får inntrykk det er kun en reklame greie.

Hva gjør du?

Anonymkode: 0ff51...75d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Koster det å bruke tinder? 

kan man få kontakt med kvinner uten å ha måtte betale vanvittig stor sum?

jeg ser det er kommet en likes, men får inntrykk det er kun en reklame greie.

Hva gjør du?

Antar du er mann siden det har kommet en like. 

Vel hva vil du ha ut av det? Mitt råd er å ikke bruke penger på det da du ender opp med kanskje 10-15 matcher av 500 jenter og hadde du vært kvinne hadde du hatt sånn ca 470 av 500 potensielle matcher med gutter. 

Anonymkode: a570a...580

AnonymBruker
Skrevet

jeg trodde det var gratis, men ser jeg må ut med veldig stort beløp for at jeg i det hele tatt skal kunne få se matchen min. Men det kan være et reklame greie bakom hva vet jeg?

takk for råd.

AnonymBruker
Skrevet

Gratis og bruke i utgangspunktet. Den beste appen sånn sett. Kan lese skrive osv.

men fort gjort og legge igjen kroner der også. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratis og bruke i utgangspunktet. Den beste appen sånn sett. Kan lese skrive osv.

men fort gjort og legge igjen kroner der også. 

det koster 305 kr for å kunne skrive og flørte med en match per måned. Det ynes jeg er svært kostbart.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

det koster 305 kr for å kunne skrive og flørte med en match per måned. Det ynes jeg er svært kostbart.

Det stemmer ikke. Du kan bruke Tinder helt gratis og skrive med matcher, men begge må like hverandre. Det må dere uansett om du betaler eller ei.

Tinder gull og Tinder+ står det forklart i appen hva er, men det gir tilgang til noen ekstra funksjoner.

Jeg bruker Tinder uten å betale og synes det er helt greit og synes at prisen er for høy for Tinder gull.

Anonymkode: 1ff41...9b2

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke dyrt! Det er jo en investering om du treffer den rette partneren. Om du tar en bytur i mnd for å treffe en partner så er jo dette raskt mye dyrere. Og det er jo ikke snakk om mange år man skal holde på med dette :) Jeg skygger unna Tinder, men det er ikke på grunn av prisen. Skal man få kontakt med de man ønsker, ja så koster det noen kroner på alle datingforum. Hvert hver eneste krone om man lykkes.

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke. Du kan bruke Tinder helt gratis og skrive med matcher, men begge må like hverandre. Det må dere uansett om du betaler eller ei.

Tinder gull og Tinder+ står det forklart i appen hva er, men det gir tilgang til noen ekstra funksjoner.

Jeg bruker Tinder uten å betale og synes det er helt greit og synes at prisen er for høy for Tinder gull.

ok, hvorfor sier tinder til meg at for at jeg skal kunne skrive til matchene så må jeg betale, eller for at jeg skal se henne som har likt meg, så må jeg betale, enten en måned, 6 måneder eller 12 måneder. Hva gjør jeg feil i såfall?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ok, hvorfor sier tinder til meg at for at jeg skal kunne skrive til matchene så må jeg betale, eller for at jeg skal se henne som har likt meg, så må jeg betale, enten en måned, 6 måneder eller 12 måneder. Hva gjør jeg feil i såfall?

Det har jeg aldri opplevd. Du har kanskje trykt på den bobla der det står antall likes? Det er nok bare et lokketriks for å få folk til å betale.

Du kan bruke Tinder gratis ved sveipe eller liker eller ikke i kortstokken. Hvis hun da liker deg tilbake så kan du eller hun skrive. Kanskje du bare ikke har fått noen matcher enda?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ok, takk, da skal jeg være tålmodig. Håper det er ei som jeg får match med, og kan endelig få datet henne, og flørtet med, og invitere henne hjem til meg den tredje gangen....

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Det er gratis. Men andre ting koster penger. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er for ekstra funksjoner.

Hvis du bare sviper og damen bare sviper så vil dere få match og da kan man prate. 

lykke til!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...