Gå til innhold

Jeg, mann, har bestilt sexleketøy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg, en mann på 32 med samboer som er noen år eldre har bestilt noen sexleketøy. Våre sexrutiner kunne vært mer tilstedeværende, men det har lite med saken å gjøre. Vi har god sex når vi først har det. 

Jeg har nemlig vært frimodig nok til å bestille noen sexleketøy. En womanizer til henne, jeg håper hun setter pris på. Denne har jeg nevnt at et på vei, uten å møte de store innrømmelser på at dette var gledelig eller om det var bortkastede penger. 💵 Til meg selv har jeg kjøpt en prostatastimulator. Hun vet godt at jeg liker en fing der bak og gjør det gjerne på meg uten at jeg spør. Men denne her saken har jeg ikke turd å nevne at kommer i postkassen de nærmeste dagene. 

Mine spørsmål er derfor:

1- hva synes dere om menn som kjøper slikt til seg selv 

2- kunne dere brukt dette sammen med ham? 

3- ville dere visst om at mannen deres hadde en slik? Vurderer å gjemme den, og holde den for meg selv til den blir oppdaget... 

4- kunne tenkt meg å prøve en fleshlight, eller en pumpe en gang. Mest for å prøve EN gang. Er dette innafor? Verre eller bedre enn prostatastimulator? 

Vi har vært samboere i syv år og har noen barn sammen, om det skulle være av betydning. 

Takk for seriøse svar... 

Anonymkode: 110d0...e65

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns flere menn burde gjort som deg jeg. 

Anonymkode: e90d6...e88

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, 

Jeg, en mann på 32 med samboer som er noen år eldre har bestilt noen sexleketøy. Våre sexrutiner kunne vært mer tilstedeværende, men det har lite med saken å gjøre. Vi har god sex når vi først har det. 

Jeg har nemlig vært frimodig nok til å bestille noen sexleketøy. En womanizer til henne, jeg håper hun setter pris på. Denne har jeg nevnt at et på vei, uten å møte de store innrømmelser på at dette var gledelig eller om det var bortkastede penger. 💵 Til meg selv har jeg kjøpt en prostatastimulator. Hun vet godt at jeg liker en fing der bak og gjør det gjerne på meg uten at jeg spør. Men denne her saken har jeg ikke turd å nevne at kommer i postkassen de nærmeste dagene. 

Mine spørsmål er derfor:

1- hva synes dere om menn som kjøper slikt til seg selv jeg synes det er veldig fint at du kjøper slike ting til deg og din kjære  

2- kunne dere brukt dette sammen med ham? Ja. Begge deler 

3- ville dere visst om at mannen deres hadde en slik? Vurderer å gjemme den, og holde den for meg selv til den blir oppdaget... 

vil helst at du skal si det. Kan kanskje finne på å bli litt fornærmet eller usikker om det ble skjult. For all del, du er i din fulle rett til å gjøre det. Men jeg vil helst at du sier  det til meg 

4- kunne tenkt meg å prøve en fleshlight, eller en pumpe en gang. Mest for å prøve EN gang. Er dette innafor? Verre eller bedre enn prostatastimulator? 

begge deler er innafor.  Du kan gjøre det alene men det beste er om vi gjør det sammen. Om det blir en gang eller flere avhenger av hvor bra det var. 

er ikke verre eller bedre. Begge deler er interessant å prøve ut. 

Vi har vært samboere i syv år og har noen barn sammen, om det skulle være av betydning. 

Jeg som svarer er 35 år og har tre barn. Har ny kjæreste over to år etter at det ble slutt mellom ham som er far til barna. Om det har noe å si : )

Takk for seriøse svar... 

Anonymkode: 22a63...05e

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Min partner og jeg har MANGE fler sexleketøy enn det. Hvem som har kjøpt hva og brukes av hvem har vi langt på vei mistet oversikten over. Alt er love.

AnonymBruker
Skrevet

Gøy når menn tar seg selv så høytidelig at de kaller det "prostatastimulator". Gutten min, du har kjøpt en rumpedildo.

Anonymkode: d63a5...153

• Liker 3
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gøy når menn tar seg selv så høytidelig at de kaller det "prostatastimulator". Gutten min, du har kjøpt en rumpedildo.

Hvem i alle dager går rundt og sier rumpedildo...? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

1- hva synes dere om menn som kjøper slikt til seg selv 
Helt greit.

2- kunne dere brukt dette sammen med ham? 
Kanskje ikke fleshlight, akkurat som jeg ikke vil at mannen skal bruke dildo på meg. Men alt ellers, ja! Vet ikke hvorfor men syns ikke det er spesielt turn on. Penisring, prostatastimulator, vibrator osv derimot er absolutt innafor. Håndjern, tau, lala you name it. Men ting som ligner på fitte og kuk er ikke så interessant. Det har vi jo! 

Ja, hvorfor ikke? Hadde ikke gjort meg noe å vite det. 

Kjør på. Det er gøy å prøve nye deilige ting. 

Hilsen kvinne 24 

Anonymkode: aef25...35d

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du er 14 år kanskje? 

Anonymkode: aef25...35d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er bra du har handlet jeg! Utelukkende positivt. Kjenner flere menn som har diverse sexleketøy som de digger😁

Anonymkode: 691b7...b2b

Skrevet

Elsker når mannfolket mitt overrasker med nye leker, både til han og meg. Er jo ikke slik at kun hun kan bruke den på seg selv heller 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra 👌. Alt jeg har å si om saken.

Anonymkode: ee7b4...6c3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Nerine_ skrev:

Hvem i alle dager går rundt og sier rumpedildo...? 

Ja, for det heter faktiskt anal dildo.

Anonymkode: c71f0...5a4

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for det heter faktiskt anal dildo.

Anonymkode: c71f0...5a4

Vanlig dildo ment for analbruk er ikke helt lik en prostatastimulator. 

Gjest Alterego666
Skrevet

«Drep meg, Herre Konge, men ikke med rektal semantikk!»

AnonymBruker
Skrevet

Takk for støttende og oppbackende svar. Samme hva den heter for meg, men legger ved et bilde av den så kan dere døpe den som dere vil. Den ligger til lading nå, og det blir spennende og prøve den. Blir alene første gang i alle fall, så får vi se om vi finner en passende anledning til å vise den frem senere. 

Noen som har prøvd en slik før? Erfaringer? 

_20190515_004057.JPG

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noe tilsvarende og dette er helt klart en prostatastimulator og ikke en rompedildo. Her er det flere ting som rører seg, i motsetning til en stiv dildo som i beste fall har vibrasjon :fnise:. Erfaringene er litt blandet. Synes den ikke gir noe god følelse, men jeg leser jo om andre som synes dette er himmelsk nytelse. Litt skuffet faktisk så den er ikke blitt mye brukt. Håper den virker greit for deg.

Anonymkode: 678c3...625

AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn har vel sexleketøy. Så velkommen i klubben. 

Anonymkode: 93718...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...