Gå til innhold

Hvilke tråder skulle du gjerne visst fortsettelsen på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det hender at jeg kommer over gamle tråder, gjerne lest mange sider og er skikkelig engasjert. For så å ikke få vite hvordan det hele endte.

Hvilke tråder skulle dere gjerne visst hva som skjedde videre? 

Anonymkode: bd045...5be

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun som flyttet sammen med typen noen dager etter at han hadde innrømt det til kona at han hadde vært utro. Og både eksen og barna syntes dette var en strålende idé, og absolutt alle var helt i himmelen. 

Ikke at jeg tror det var sant, men hadde vært gøy å høre ts sine beskrivelser og betraktninger en måned inn i forholdet, og videre. 

😂

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hun som hadde en mann som skrev hore på hobbytingene. Ingen løsning i den tråden gitt, kanskje fordi det var en trolletråd.

Anonymkode: befab...200

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun som hadde en mann som skrev hore på hobbytingene. Ingen løsning i den tråden gitt, kanskje fordi det var en trolletråd.

Var det ikke noe med at han var sjuk?

Den der tråden med hun som hadde en mann som på død og liv ville starte bondegård uten noe som helst erfaring. 

Anonymkode: cd675...df1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den tråden skrevet av en mann som hadde sterilisert seg, men kona ble gravid likevel. Jeg tror han bestemte seg for å droppe farskapstest, og stole på at kona snakket sant. Lurer på om han er tilfreds med avgjørelsen, eller om han ba om test til slutt.

Anonymkode: 7f599...6f8

• Liker 1
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Tråden med hun som ble utsatt for en psykopat på jobben som fortalte henne at hun stinket uten at det var tilfelle. 

Tråden med ei dame som ble voldtatt av eksen, gravid og forlot sønnen. 

Utrolig triste tråder begge to. Lurer på hvordan det går med disse menneskene idag ❤️❤️

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Tråden med hun som ble utsatt for en psykopat på jobben som fortalte henne at hun stinket uten at det var tilfelle. 

Utrolig triste tråder begge to. Lurer på hvordan det går med disse menneskene idag ❤️❤️

Auuuu, har du link til den om han på jobben??

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Auuuu, har du link til den om han på jobben??

AnonymBruker
Skrevet

Hun som fikk opptak av egne sexlyder i posten og ville anmelde. Elsket temperaturen i den tråden!

Anonymkode: 777c5...bd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun som skulle føde eksens barn med en random fyr til stede

Anonymkode: 15d81...d5e

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Kjærlighetsbarn98 said:

Den tror jeg er startet av den samme som startet den med hore på hobbytingene. Det var en periode at det gikk igjen at folk oppførte seg veldig merkelig og vi fikk aldri noe svar på hvorfor. De trådene finnes kanskje enda; f.ex. mannen som bare spiste Fjordland, naboene som hogde trær på eiendommen til ts (den ble avslørt). Det har vært flere...jeg pleier å hoppe over disse trådene nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker en tråd, hvor ei jente så og si måtte rømme hjemmefra grunnet foreldre eller noe som ikke var helt gode. Dette er leeenge siden så mulig detaljene er på bærtur. Men tror det endte opp med at en person her fra kg kom til unnsetning og hjalp henne bort, skulle så gjerne visst hvordan det gikk senere.

Anonymkode: f161d...d35

• Liker 1
Skrevet

Den tråden om hun som hadde en samboer som skulle på telttur/fjelltur med en venninne av han. Bare de to, trådstarter fikk ikke bli med dem. De skulle ligge i samme telt.

finner ikke den tråden igjen. Noen?

AnonymBruker
Skrevet

Den tråden med hun som hadde en svigerfamilie fra hel.. der hun hadde pengene og en viktig jobb i sin families bedrift, men svigerfamilien hennes var helt gæren. De forlangte nøkler til huset hennes i spania, hun ble politianmeldt av sin egen svigerfar for ett eller annet og de stjal hennes sønns moped eller noe sånt ... den tråden skulle jeg gjerne ha funnet igjen og sett slutten på :-)

Anonymkode: 21d5e...a9b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hun som gikk på husmorstreik fordi mannen og barna aldri ryddet opp etter seg selv. Det var mange som heiet på TS og så fikk vi aldri vite hvordan det gikk og om det hadde noen effekt.

Edit, Det var denne: 

Endret av netpuppy
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Den tråden med hun som hadde en svigerfamilie fra hel.. der hun hadde pengene og en viktig jobb i sin families bedrift, men svigerfamilien hennes var helt gæren. De forlangte nøkler til huset hennes i spania, hun ble politianmeldt av sin egen svigerfar for ett eller annet og de stjal hennes sønns moped eller noe sånt ... den tråden skulle jeg gjerne ha funnet igjen og sett slutten på :-)

Anonymkode: 21d5e...a9b

Jeg søkte på moped men fant den ikke. Husker du et annet litt uvanlig ord som ble brukt i tråden, eller eventuelt omtrentlig tittelen?

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Husker dere hva tråden het, den tråden hvor ei mor hadde forlatt sønnen etter å ha blitt voldtatt av barnefaren? Det var hun som hadde en sønn på 17 år som ønsket å gå i parterapi med mor, men der mor hadde utviklet PTSD og ikke hadde fått hjelp til å ta tak i angsten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...