AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #1 Skrevet 13. mai 2019 Jeg er 35 år og har svært lite erfaring med sex. Har aldri hatt kjæreste, og one night stand er ikke for meg. Har hatt sex 5 ganger med to ulike menn. Det var klønete alle gangene, og jeg gruer meg til jeg skal ha sex med han jeg dater nå (for jeg regner med at han ikke ønsker et sexløst forhold). Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i senga, er usikker på meg selv og egen kropp, blir flau, og klønete erfaringer gjør meg enda mer nervøs. Jeg er i 30-årene og ikke kan noe som skal være så naturlig, og må dirigeres rundt. Jeg vil anta (håper) at med tiden med samme mann vil jeg føle meg trygg og tørre å slippe meg løs og prøve meg frem. Hva tenker dere menn på samme alder om denne situasjonen? Hva ville dere tenkt om meg? Anbefaler dere å fortelle daten min om dette, eller bare la han skjønne at jeg ikke har den skjønneste idé om hva jeg driver med (det skjønner han jo fort..). Hva om han tenker at jeg er et utskudd! Anonymkode: e4756...755
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #2 Skrevet 13. mai 2019 Er 41 år selv og ville ikke hatt noe i mot å møte en som deg. Det viktigste er at du er deg selv, slapper av og nyter, så går det andre av seg selv. Ikke skap inntrykk av at du er mer erfaren enn du er, og stress ikke med det. Personlig hadde jeg satt pris på en som bare er seg selv. Lykke til. Anonymkode: b3ad3...2d7 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 Du kan trøste deg med at menn i samme situasjon har det langt verre. Jeg hadde satt pris på det. Anonymkode: 2417a...d1f 1
DominantHr Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 Tror du bør sende meg en pm så skal jeg lære deg opp. Sitter nå på JFK i New York, men er tilbake i Oslo/Østlandet i morgen, tirsdag 14. mai.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 Jeg hadde bare syntes det var turn-on! Anonymkode: 10930...6be 1
Gjest Paramount Skrevet 14. mai 2019 #6 Skrevet 14. mai 2019 Du bør absolutt si det som det er, det er mye bedre enn at du lar han finne ut at du er ei kløne. Er han den rette for deg blir han begeistret.
kalaush Skrevet 14. mai 2019 #7 Skrevet 14. mai 2019 Som kvinne trenger du ikke å være erfaren på området, du bare ligger på senga og mottar nytelse. Det er mye verre for uerfarne menn vil jeg tro. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #8 Skrevet 14. mai 2019 Menn liker mye bedre ei som har hatt for lite sex kontra for mye, så det tror jeg skal gå helt fint. Vi ser litt annerledes på det. Mange kvinner syns jo "horebukker" er storveis. Anonymkode: 4ff3e...c07
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #9 Skrevet 14. mai 2019 Tror mange menn vil synes det er sjarmerende. Dont worry. Anonymkode: aef5b...119
Gjest Alterego666 Skrevet 14. mai 2019 #10 Skrevet 14. mai 2019 Det er sikkert vanskelig å skifte perspektiv i din situasjon, men jeg forsøker: Du bør bruke mer tid på å virdere hva du ønsker ut av et seksuelt forhold enn hvilke forventninger KG stiller til deg. Både du og daten din er individer, og deres relasjon er unik. Forsøk å være ærlig overfor partner og trofast overfor deg selv. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå