AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #1 Skrevet 13. mai 2019 Men det er ikke mitt problem at du er overvektig, dvask, ikke er populær hos det motsatte kjønn eller hva det enn er. Er lei av folk som alltid skal nevne at man skal bli eldre, for det vet jeg, men det betyr ikke at vi ikke skal leve ut mens vi er unge. Det er jo faktisk ikke sikkert vi rekker å bli gamle heller. Jeg er lei folk som sitter her og skriver at man skal forfalle en dag og at det kommer til å bli helt grusomt for oss pene.. Føler det bare er en slags hersketeknikk eller "hevn" for at de selv ikke fikk oppleve å ha den kroppen de ville eller utseendet. Sier ikke at alle oppfører seg slik, jeg kjenner kraftige/overvektige som ikke sliter med det, jeg kjenner folk med helt andre interesser enn utseendet også. Men det er mer enn nok av folk her inne som vedlig tydelig er bitre på de som var heldige med utseendet. Og jo, selv om utseendet ikke betyr alt, kan man se på mange par at de stort sett passer sammen, for jeg vet om et eneste par som ikke gjør det, JEG bryr meg ikke, men selv mamma kommenterer dem, fordi han er mye kjekkere enn henne og hun skjønner ikke hvorfor han har funnet seg henne.. Anonymkode: 294db...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #2 Skrevet 13. mai 2019 Om du ser bra ut som ung, så ser du sikkert bra ut som voksen også 👍 Anonymkode: d5e64...d24
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 12 hours ago, AnonymBruker said: Men det er ikke mitt problem at du er overvektig, dvask, ikke er populær hos det motsatte kjønn eller hva det enn er. Er lei av folk som alltid skal nevne at man skal bli eldre, for det vet jeg, men det betyr ikke at vi ikke skal leve ut mens vi er unge. Det er jo faktisk ikke sikkert vi rekker å bli gamle heller. Jeg er lei folk som sitter her og skriver at man skal forfalle en dag og at det kommer til å bli helt grusomt for oss pene.. Føler det bare er en slags hersketeknikk eller "hevn" for at de selv ikke fikk oppleve å ha den kroppen de ville eller utseendet. Sier ikke at alle oppfører seg slik, jeg kjenner kraftige/overvektige som ikke sliter med det, jeg kjenner folk med helt andre interesser enn utseendet også. Men det er mer enn nok av folk her inne som vedlig tydelig er bitre på de som var heldige med utseendet. Og jo, selv om utseendet ikke betyr alt, kan man se på mange par at de stort sett passer sammen, for jeg vet om et eneste par som ikke gjør det, JEG bryr meg ikke, men selv mamma kommenterer dem, fordi han er mye kjekkere enn henne og hun skjønner ikke hvorfor han har funnet seg henne.. Anonymkode: 294db...0a1 Er mye av det på forumet, folk blir fort hissige av utseendeprat her, og nåde de som sier de ser bra ut, de får alltid den at de sikkert ikke har bra personlighet eller må komme seg ned på jorda. Kjenner ikke igjen noe herfra i det virkelige liv. I følge kg skulle også jeg med mitt utseende være svært lite poppis hos menn siden jeg er tynn med ikke så store former, men i virkeligheten opplever jeg det stikk motsatte, og får mye beundring for kroppen min. Les det du skriver her med en klype salt Anonymkode: 8ab23...50c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 Ikke legg alle eggene i skjønnhetskurven. Det er bare det. Anonymkode: ea8ef...48d 3
Nerine_ Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 Skjønner ikke helt hvor du vil med dette innlegget..? Og føler kanskje du ødelegger poenget ditt med de tre første linjene. Og hva er greia med at par må passe sammen utseendemessing? Jeg går iallefall ut fra at folk er sammen fordi de liker hverandre/passer sammen pga helheten av mennesket, ikke utseende. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #6 Skrevet 15. mai 2019 På 13.5.2019 den 23.13, AnonymBruker skrev: Men det er ikke mitt problem at du er overvektig, dvask, ikke er populær hos det motsatte kjønn eller hva det enn er. Er lei av folk som alltid skal nevne at man skal bli eldre, for det vet jeg, men det betyr ikke at vi ikke skal leve ut mens vi er unge. Det er jo faktisk ikke sikkert vi rekker å bli gamle heller. Jeg er lei folk som sitter her og skriver at man skal forfalle en dag og at det kommer til å bli helt grusomt for oss pene.. Føler det bare er en slags hersketeknikk eller "hevn" for at de selv ikke fikk oppleve å ha den kroppen de ville eller utseendet. Sier ikke at alle oppfører seg slik, jeg kjenner kraftige/overvektige som ikke sliter med det, jeg kjenner folk med helt andre interesser enn utseendet også. Men det er mer enn nok av folk her inne som vedlig tydelig er bitre på de som var heldige med utseendet. Og jo, selv om utseendet ikke betyr alt, kan man se på mange par at de stort sett passer sammen, for jeg vet om et eneste par som ikke gjør det, JEG bryr meg ikke, men selv mamma kommenterer dem, fordi han er mye kjekkere enn henne og hun skjønner ikke hvorfor han har funnet seg henne.. Anonymkode: 294db...0a1 Tydelig er du (desverre) oppvokst i et hjem der din egen mor kommenterer utseende høylytt. Det er ikke slik det skal være. du virker preget av dette, og bruker mye tid og energi på å snakke om det ytre. Håper du med årene kan få fokus over på noe annet, kanskje jobbe litt frivillig , hjelpe noen etc. nå virker du desverre veldig overflatisk. Er sikker på at hverken du (eller din mor) vil framstilles slik. det er mer i livet enn draget på gutta og partnere som er like pene. Synd moren din aldri lærte deg det. Anonymkode: d7328...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå