Tussilussi86 Skrevet 13. mai 2019 #1 Skrevet 13. mai 2019 Jeg er på dag 11 dpo. Viste tydelig strek med CB tidlig test. Turte ikke tro på resultatet, så løp å kjøpte flere tester 🤣Jeg kjøpte også clear blue med ukesindikator som man kan teste dagen man forventer mens. Det er 5 dager til, men likevel slo den ut som positiv allerede i dag. Har til sammen tatt 3 tester, og alle var positive, selv om ingen av testene ble tatt med morgenurin. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men jeg er så i sjokk. Klarer ikke tro på det en gang. Har egentlig få symptomer også. Litt rar følelse i magen og ømme bryster
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #2 Skrevet 13. mai 2019 Dette kunne du vel lagt inn i den andre tråden din? Uansett, gratulerer så mye med graviditet Anonymkode: a23a5...eb2 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #3 Skrevet 13. mai 2019 Gratulerer med graviditet! Det er stor stas😃 Tnker jeg snakker for flere her inne når jeg sier at jeg hadde blitt glad for om du holdt deg til en tråd. Nå har du postet om disse testene i flere tråder som du har laget. Det er nok med en tråd for å få respons. Jeg regner med at du er utrolig glad og vil dele med så mange som mulig her inne, men litt frustrerende for oss andre. Anonymkode: eee3b...c27 9
Tussilussi86 Skrevet 14. mai 2019 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer med graviditet! Det er stor stas😃 Tnker jeg snakker for flere her inne når jeg sier at jeg hadde blitt glad for om du holdt deg til en tråd. Nå har du postet om disse testene i flere tråder som du har laget. Det er nok med en tråd for å få respons. Jeg regner med at du er utrolig glad og vil dele med så mange som mulig her inne, men litt frustrerende for oss andre. Anonymkode: eee3b...c27 Beklager 🙁 Skal holde meg til en tråd. Jeg er bare så utrolig glad og vil rope det ut til alle! Tør ikke si det til noen nære enda, siden det fremdeles er tidlig, så da blir det til at jeg tar litt av med tråder har jeg innsett. Jeg skal slette de andre trådene sånn at det ikke blir for mye. Takk for at du sa fra på en ordentlig måte ❤️ 3
Pentagonia Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 Gratulerer så mye! Ja, en tråd holder, men det er jo ikke akkurat verdens undergang 😛 Jeg ser bare to tråder, men jaja. Herregud så stas !!!! Nyt !! 4
Tussilussi86 Skrevet 14. mai 2019 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2019 1 time siden, Pentagonia skrev: Gratulerer så mye! Ja, en tråd holder, men det er jo ikke akkurat verdens undergang 😛 Jeg ser bare to tråder, men jaja. Herregud så stas !!!! Nyt !! Tusen, tusen takk 😁👶🏼 Jeg visste ikke at det var så få mennesker her inne at de gikk inn å så mine tråder alle og enhver 🙈 og jeg er jo bare så glad, så da ble det et par tråder ☘️ Tusen takk igjen! ❤️ Nå som jeg faktisk er gravid går jeg rundt å er redd for å miste. Hvordan gravide kvinner overlever 9 måneder med bekymringer forstår jeg ikke... Prøver å nyte, men er samtidig redd 🤔 har du noen barn fra før? ❤️
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #7 Skrevet 15. mai 2019 Bekymringene slutter ikke etter at ungen er født, så forbered deg på et liv fullt av nye bekymringer! Gratulerer 😊 Anonymkode: 74ed4...10d
LittleMermaid Skrevet 16. mai 2019 #8 Skrevet 16. mai 2019 Mammarynken kommer fortere enn forventet 😜
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #9 Skrevet 17. mai 2019 Bekymringene tar aldri slutt, så det er lurt å holde seg «opptatt». Denne siden hjalp meg litt: https://datayze.com/miscarriage-reassurer.php Anonymkode: 4d578...d55 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå