Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2005 #43 Skrevet 3. mai 2005 Jajaja' date=' jeg vet jeg vet :oops:[/quote']
Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2005 #44 Skrevet 3. mai 2005 Ok! Nå ble jeg sugen på å prøve også!! Sånn gjør du: Nå er det så lenge igjen(eller det du vil skrive) Jeg fikk det til på tickercentral.com ( velg BBboy!! ) Men IKKE ta med IMG - bare linken!
Jullan Skrevet 3. mai 2005 #45 Skrevet 3. mai 2005 Det er jo så mye tekst og tegn og greier.... Skal man kun ta bort img? Er så dårlig på sånne datagreier... :oops:
Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2005 #46 Skrevet 3. mai 2005 Det er jo så mye tekst og tegn og greier.... Skal man kun ta bort img? Er så dårlig på sånne datagreier... :oops: Bare ta med linken, altså http://www.adressen.com og setter denne linken inn som jeg viste ovenfor, etter url=
Snutus Skrevet 3. mai 2005 #47 Skrevet 3. mai 2005 Flere problemer med nedtellingen. Jeg får nå beskjed om at det er to måneder til bryllupet, men det stemmer ikke. Av en eller annen grunn har den talt for fort. Har vært inne på tickercentral og sjekket at alt er i orden. Noen som har opplevd dette? Hurra. Nå teller den riktig igjen.
fant Skrevet 4. mai 2005 #49 Skrevet 4. mai 2005 Fikk laga meg en i går, da sto det 1mnd, 1 uke og 1 dag, stemte jo det MEN, i dag står bare 1 mnd :o Har vært inne og sjekka, men datoen er rett??? :klø:
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #50 Skrevet 4. mai 2005 ER visst ikke helt pålitelige de der... :-? hmm
Snutus Skrevet 4. mai 2005 #51 Skrevet 4. mai 2005 Fikk laga meg en i går, da sto det 1mnd, 1 uke og 1 dag, stemte jo det MEN, i dag står bare 1 mnd :o Har vært inne og sjekka, men datoen er rett??? :klø: Jeg hadde samme problem, men det varte bare en dag. Sjekk igjen i morgen så kanskje det er i orden igjen.
Gjest Principessa Skrevet 6. mai 2005 #53 Skrevet 6. mai 2005 mon tro om jeg også har fått det til???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå