Gå til innhold

Hjelp med ticker!

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet
teller denne ned nå eller?

jeg vet ikke om det er riktig jeg?

Tror ikke det er lov....

Du må ha en link, for den du har tar for stor plass fikk jeg høre.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg endte opp med daisypath' date=' jeg. Den har iallefall talt ned fra i går.[/quote']

Den måtte jeg fjerne ganske fort.

Gjest gjesta
Skrevet

Den måtte jeg fjerne ganske fort.

Men du kan jo ha link! ;) som jeg har! ;);)

Skrevet

Men du kan jo ha link! ;) som jeg har! ;);)

Tro det eller ei, men jeg fikk det fortsatt ikke til. Selv etter alle dine forsøk på å forklare. Er ikke akkurat datageni, men takk uansett. :klem:

Skrevet

Fantastisk. Jeg er faktisk ikke så grønn når det gjelder data, men dette tok av en eller annen grunn litt lang tid. Takk for at du ikke ga opp. :blomst_opp:

Gjest gjesta
Skrevet
Fantastisk. Jeg er faktisk ikke så grønn når det gjelder data' date=' men dette tok av en eller annen grunn litt lang tid. Takk for at du ikke ga opp. :blomst_opp:[/quote']

Jippi!!!! :hoppe::klem:

Skrevet

Flere problemer med nedtellingen. Jeg får nå beskjed om at det er to måneder til bryllupet, men det stemmer ikke. Av en eller annen grunn har den talt for fort. Har vært inne på tickercentral og sjekket at alt er i orden. Noen som har opplevd dette?

Gjest gjesta
Skrevet

så rart.... på meg står det nå 11 mnd 2 uker & 6 dager..

Gifter meg 22.april 2006, tror det stemmer..? eller skal det være 7 dager...?

Er kanskje ikke helt pålitelige de der ticker'ne...hmm

Skrevet

Fikk jeg det til nå da????

Skrevet

Hmm... Jeg fikk det jo til jo, men det er jo litt mer enn ett år og en måned til? Det er vel ett år og to måneder - første juli ikke første juni??! Huff, dette var vanskelig :klø:

Skrevet

Hmm...jeg gikk inn for å redigere den, tenkte den sto på juni i stedet for juli, men det gjorde den ikke. Skjønner ingenting jeg nå.

Skrevet

Hold your horses......!

Det står jo ett år, en måned, fire uker... Dumme meg trodde det var ett år og en måned (og at de fire ukene sto der fordi de skulle bekrefte at en måned var fire uker liksom) :hoho:

...er jeg blond eller? :hoho:

...men det er jo dumt av dem å ikke skrive ett år og to måneder, er det ikke? :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Hmm... Jeg fikk det jo til jo' date=' men det er jo litt mer enn ett år og en måned til? Det er vel ett år og to måneder - første juli ikke første juni??! Huff, dette var vanskelig :klø:[/quote']

Eitt år, ein mnd og 4 veker er jo eitt år og 2 mnd då...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...