AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #1 Skrevet 13. mai 2019 Noen her som har malt et rom i fargen Oslo? Tenker å ha den i stuen men med en ganske liten stue lurer jeg på om det kan bli for mørkt. Den ene veggen er dekket av vinduer, og jeg har div lyskilder i stuen. Parkett på gulvet. Forslag til andre farger? Anonymkode: 84f8c...4ee
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #2 Skrevet 13. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen her som har malt et rom i fargen Oslo? Tenker å ha den i stuen men med en ganske liten stue lurer jeg på om det kan bli for mørkt. Den ene veggen er dekket av vinduer, og jeg har div lyskilder i stuen. Parkett på gulvet. Forslag til andre farger? Anonymkode: 84f8c...4ee Hvilken farge er det på parketten? Gulvfargen har stor innvirkning på hvordan fargen på veggen blir. Hvilken farge har du på karmer og lister? Anonymkode: 2d1af...441 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #3 Skrevet 13. mai 2019 eggehvit, men kan fint male om. Gulaktig parkett, sånn gammeldags:( Anonymkode: 84f8c...4ee
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 Vi har denne på en vegg i stua, den er nydelig til vår gamle parkett som er gyllenbrun. Anonymkode: 5a2c2...1eb 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 Oslo er MØRK. Jeg hadde soverom i denne fargen for å få det mørkest mulig uten å bruke svart. Den er fin men jeg hadde nok aldri malt en stue i kun den fargen, da bør du ha stooore vinduer og lamper i alle kroker. Anonymkode: 42d29...81c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #6 Skrevet 14. mai 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Oslo er MØRK. Jeg hadde soverom i denne fargen for å få det mørkest mulig uten å bruke svart. Den er fin men jeg hadde nok aldri malt en stue i kun den fargen, da bør du ha stooore vinduer og lamper i alle kroker. Anonymkode: 42d29...81c takk, da må jeg tenke på andre farger. Jeg får ettermiddagssol og har vinduer som går nesten ned til gulvet. Men det kan ikke se ut som en grotte heller, så tror ikke jeg tar sjansen. Anonymkode: 84f8c...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå