Gå til innhold

Noen som har erfaring med lignende lasagne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som selges i butikkene. Er det bare rett inn i ovnen eller er det mye styr?Screenshot_20190513-212026_Google.thumb.jpg.e599a4ad030703cac9eac217e05a7cc7.jpg

Anonymkode: 06ba5...24a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ekstremt enkelt. Det klarer til og med en 7åring. Bare følg instruksene så blir det bra (vel, bra og bra... spiselig ihvertfall). Du må kjøpe inn kjøttdeig, melk og ost i tillegg+ salat 

Endret av solmåneogstjerner
Glemte en ting
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare blande ut den sausen og steke kjøttdeig og legge lag på lag med plater og kjøttsaus og så ost på toppen.

Anonymkode: 7de02...2ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er minimalt med styr. 

Anonymkode: 23550...bad

AnonymBruker
Skrevet

Steke kjøttdeig, blande i melk i sausen ha i form, ost på toppen og stek. 

Jeg personlig syns det smaker best med løk, hvitløk, gulrot, litt parmesan i sausen, og litt tomatpuré. 

Anonymkode: 26405...fd1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er akkurat like mye/lite styr som å lage lasagne fra bunnen av. Gjør du det siste, blir resultatet billigere og bedre.

Anonymkode: 6505f...528

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Veldig enkelt, og smaker ikke spesielt godt

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Steke kjøttdeig, blande i melk i sausen ha i form, ost på toppen og stek. 

Jeg personlig syns det smaker best med løk, hvitløk, gulrot, litt parmesan i sausen, og litt tomatpuré. 

Da kan man jo like gjerne lage hele lasagnen fra bunnen av, noe som bare tar litt mer tid, men smaker smaker bedre?

Anonymkode: 6b115...d3f

• Liker 4
Gjest frankie85
Skrevet

Det man egentlig burde gjøre, er å lage pastaplater selv med sånn pastamaskin, bare hvetemel, eggeplommer og vann, og så kverner du tomater og litt tomatpurre i sammen sammen med chevreost for hvert lag og litt lammekjøtt

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enkelt, og smaker ikke spesielt godt

Da kan man jo like gjerne lage hele lasagnen fra bunnen av, noe som bare tar litt mer tid, men smaker smaker bedre?

Anonymkode: 6b115...d3f

Tja gjør også det jeg. Men noen ganger kjøper jeg toro og supplerer med dette for å få litt mer smak. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja gjør også det jeg. Men noen ganger kjøper jeg toro og supplerer med dette for å få litt mer smak

Da trenger du en ny oppskrift. Du trenger ikke Toro for å få mye smak på en lasagne. 

Anonymkode: fe815...c0e

• Liker 3
Skrevet

Den er elstremt enkel. Men det er også veldig enkelt å lage saus selv, smaler bedre også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...